Performancing Metrics

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شهدای مدافع حرم درنیکشهر تجلیل کرد | اتاق خبر
کد خبر: 368656
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1395 - 18:14
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر روز چهارشنبه به چابهار با خانواده شهید عمر ملازهی از شهدای مدافع حرم شهرستان نیکشهر، در چابهار دیدار و از این خانواده شهید تجلیل کرد.

اتاق خبر:امام جمعه اهل سنت چابهار در این دیدار با ابراز خرسندی از اقدام شایسته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت تجلیل از مقام شهدا خاطر نشان کرد: شهدا سبب پایداری نظام، انقلاب و اسلام هستند.
مولوی عبدالرحمن ملازهی از سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به چابهار قدردانی کرد و افزود: سفر مقامات کشوری می تواند به توسعه و عمران و حل مشکلات منطقه کمک شایانی بکند.
وی از تلاش های استاندار سیستان و بلوچستان و مسئولان محلی چابهار برای پیگیری اجرای طرح های عمرانی نیز تقدیر کرد.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نیکشهر چهارشنبه شب در حاشیه این دیدار اظهار داشت: شهید عمر ملازهی متولد سال 1363 در سوم آذر سال 1394 در نزدیکی حرم در سوریه به شهادت رسیده است.
ملیحه رضایی افزود: شهید ملازهی دارای چهار فرزند و ساکن شهر نیکشهر است.
به گزارش ایرنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر، چابهار و سراوان در مجلس شورای اسلامی و شماری از معاونان استاندار و مدیران کل استانی به چابهار سفر کرده است.
وی قرار است طرح توسعه تخت های آی سی یو بیمارستان امام علی (ع) چابهار با 15 تخت را روز پنجشنبه افتتاح کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدارهایی با مردم و امام جمعه اهل سنت چابهار نیز داشت.
همچنین در نشستی با تشکل های کارگری و کارفرمایی مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار داد.
ربیعی در سفر دو روزه خود به استان سیستان و بلوچستان علاوه بر چابهار به شهرستان ایرانشهر نیز سفر و از کارخانه بافت بلوچ این شهرستان دیدن خواهد کرد.
بندر زیبای چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 549 آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید