Performancing Metrics

وزیر سابق اطلاعات: تلاش دشمنان، پروژه نفوذ در میان مسئولان است | اتاق خبر
کد خبر: 368668
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1395 - 19:49
وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: از اهداف جدی کنونی دشمنان، پروژه نفوذ در بین مسئولان است تا آنها را در مقابل انقلاب و نظام اسلامی قرار دهند.

اتاق خبر:حجت الاسلام حیدر مصلحی چهارشنبه شب در یادواره شهدای استان یزد در محل تکیه 'امیرچقماق' این شهر به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و افزود: از اهداف کنونی دشمنان، طراحی چارچوبی است تا مردم ، مسئولان و نخبگان را تحت تاثیر خود قرار دهند.
وی ادامه داد: کفر جهانی می خواهد در قالب این طراحی سیاست های خود را در کشور پیگیری کند و در سه مقوله مردم، نخبگان و مسئولان، وضعی را به وجود بیاورد تا آنها در تصمیم گیری های خود دچار اشتباه محاسباتی شوند.
وزیر اطلاعات دولت دهم تصریح کرد: یک عده افراد در کشور هرچند نیت خرابکاری و دشمنی ندارند ولی متاسفانه در محاسبات خود دچار اشتباه می شوند و ایجاد مشکل می کنند.
مصلحی گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی متاسفانه از این قبیل اشتباهات با نفوذی که دشمنان نظام، طراحی کرده بودند زیاد وجود داشته و به عنوان مثال از برنامه های پروژه نفوذ کفر جهانی آن است که سراغ نخبگان می رود و آنها را در جایگاهی قرار می دهد که در مقابل نظام ایستادگی کنند.
وی به موضع گیری های منتظری در برابر منافقان و انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان نمود: منتظری پیش از انقلاب سختی ها و زندان های زیادی را متحمل شد و حتی بعد از انقلاب به مقام قائم مقامی رهبری رسید ولی عامل نفوذ، وی را دچار اشتباهات محاسباتی کرد.
مصلحی با اشاره به اینکه همه باید مواظب پروژه نفوذ باشند گفت: پروژه نفوذ، مهدی هاشمی را در کنار منتظری قرار داد و وی منتظری را ترور شخصیت نمود که از مصادیق پروژه مهم نفوذ در کشور و در انقلاب محسوب می شود.
وی یادآور شد: دشمنان تمام هم و غم و تلاش خود را برای این گذاشته اند تا ملت ایران در تصمیم برای انتخابات ریاست جمهوری که سال آینده برگزار می شود دچار اشتباه محاسباتی شوند.
وی افزود: فردی که مردم ایران برای انتخابات آینده بر می گزینند فردی نیست که به کشور ظلم کند و جلوی کار و توسعه را بگیرد اما دشمن کاری می کند که مردم در تصمیم گیری هایشان دچار اشتباه شوند و با این اشتباه، دشمنان به اهدافشان برسند .
وزیر اطلاعات دولت دهم تاکید کرد: هدف دشمنان در قالب نفوذ آن است تا در کنار مسئولان کشور افرادی را قرار دهند که در تصمیم گیری هایشان دچار مشکل شوند و برای این منظور از حربه تهدید بهره می گیرد.
مصلحی به موضوع برجام و بهره گیری دشمنان از حربه تهدید علیه نظام اشاره و گفت: در موضوع برجام به محض اینکه وزیر امور خارجه کشورمان برای مذاکرات حرکت می کرد همان شب اوباما برای اینکه تصمیم اشتباهی توسط ایران گرفته شود می گفت گزینه نظامی روی میز است.
مصلحی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران علیرغم توطئه ها، سربلند بیرون آمده به داعش و توطئه های دشمنان در برخی کشورهای اسلامی اشاره و گفت: داعش، ساخته و بازیچه آمریکا و استکبار جهانی است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا و کفرجهانی در حال نابودی هستند و حتی سیاستمداران آمریکایی در هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آن را تائید کرده اند تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران علیرغم توطئه های آنها روز به روز در حال اوج گرفتن و پیشرفت است.
وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با تمام تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان در برابر تمام جهان ایستادگی کرد و با موفقیت به اهداف متعالی خود رسید.
مصلحی اضافه نمود: موضوع تحریم چیز تازه ای نیست و از ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیز وجود داشته و الان نیز حداکثر 30 درصد از مشکلات اقتصادی ما به تحریم و بقیه به دیگر مسائل مربوط است ولی متاسفانه جریانی در کشور سعی دارد تمام مشکلات اقتصادی کشور را به تحریم مرتبط کند.
وزیر اطلاعات دولت دهم به واردات خودروهای لوکس و گران قیمت به کشور در وضعیت کنونی اشاره و سوال کرد: اگر ما تحریم هستیم و پولی رد و بدل نمی شود در چند سال اخیر پول این خودروها که رقم بسیار سنگینی هم هست چطور از کشور خارج می شده و ماشین به کشور می آمده است.
مصلحی در ادامه از رویکردهای مهم دیگر استکبار علیه انقلاب اسلامی را حربه وعده های دروغین ذکر کرد و اظهار داشت: بارها مقام معظم رهبری براین نکته تاکید داشته اند که مسئولان در مذاکرات هسته ای و برجام تمام تلاش خود را انجام دادند ولی دشمنان همواره بد عهدی کردند.
وزیر اطلاعات دولت دهم سوال کرد: آیا یک سنت از پول هایی که استکبار جهانی و آمریکایی ها ادعای آزادسازی آن را بعد از برجام داشته اند به کشور آمد؟.
مصلحی با بیان اینکه ملت ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس با بهره گیری از امدادهای غیبی بر دشمنان پیروز شده تصریح کرد: متاسفانه عده ای هم اکنون در کشور به هیچ عنوان به امدادهای غیبی و کمک های خداوند اعتماد و اعتقاد ندارند.
وی گفت: این عده راهکار حل تمام مسائل و مشکلات را فقط در همراهی با استکبار جهانی و اعتماد به او می دانند که این برخلاف موازین نظام و انقلاب و اهداف مقدس شهیدان است .
مصلحی در ادامه به تحولات منطقه و موضوع سوریه اشاره و افزود: پنج سال است که استکبار جهانی با سرمایه گذاری های بزرگ می خواهد بشار اسد را از راه خود بردارد و محور مقاومت را بشکند.
وی گفت: تمام کشورهای حامی کفر جهانی و اذناب آنها از تمام امکانات خود برای تضعیف و رفتن بشار اسد استفاده کردند ولی ایران اسلامی و مقام معظم رهبری در برابر این جریان ایستادگی کردند و حرف ایران به بار نشست .
وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به اینکه عده ای در داخل کشور بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری صحبت می کنند تصریح کرد: تاثیر و نفوذ ایران اسلامی و رهبری های مقام معظم رهبری باعث شد تا پوتین با ورود به فرودگاه ایران، تمام معادلات و برنامه ریزی های سیاسی را به هم ریزد و مستقیم به دیدار رهبر معظم انقلاب برود.
وی در ادامه به عظمت راهپیمایی مردم در اربعین امام حسین (ع) در عراق با حضور میلیونی شیعیان اشاره و آن را نمونه اقتدار امت اسلام در برابر توطئه های استکبار جهانی ذکر کرد.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید