Performancing Metrics

قدیری ابیانه: آمریکا به دنبال تجزیه کشور ایران است | اتاق خبر
کد خبر: 368672
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1395 - 20:19
کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک کشور گفت: آمریکای جنایتکار به دنبال سرنگونی نظام انقلاب اسلامی نیست بلکه هدف غایی این شیطان بزرگ تجزیه کشور است.

اتاق خبر:محمد حسن قدیری ابیانه شامگاه چهارشنبه در نشست روشنگری با محوریت استکبار ستیزی و نفوذ در مسجد امام حسین(ع) اراک افزود: در گذشته ای نه چندان دور آمریکای جنایتکار با سلطه بر کشورهای جهان خود را کدخدای این دهکده جهانی و مردم دیگر کشورها را رعیت خود می دانست.
وی ادامه داد: با گذشت زمان و قدرت گرفتن کشورهایی مثل چین، ژاپن، کره جنوبی، روسیه، آفریقای جنوبی و اروپا، آمریکا موقعیت خود را از دست رفته یافت از این رو برای بازپس گیری اقتدار گذشته خود باید نفت دنیا را تصاحب کند و برای دستیابی به این هدف به دنبال تجزیه کشورهای نفتی دنیا از جمله ایران اسلامی است.
کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک کشور بیان کرد: جمهوری اسلامی نیز به دلیل برخورداری از شرایط استراتژیکی هم به لحاظ تسلط به خلیج فارس و تنگه هرمز و همچنین دوستی با حزب الله لبنان بزرگترین مانع آمریکا محسوب می شود.
وی ادامه داد: ملت و مسئولان باید دشمنان و ریشه های دشمنی را بشناسند و توطئه های آنان را به هنگام شناسایی کرده و در راستای خنثی سازی توطئه ها همگام باشند.
قدیری ابیانه بیان کرد: مردم و مسئولان نظام اسلامی باید بدانند که استکبار چهانی هرگز از دشمنی با ما برنمی دارند چرا که آمریکایی ها به دنبال تصاحب منابع زیر زمینی ایران هستند.
به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: رمز موفقیت ملت ایران تنها وحدت و پشتیبانی از ولایت فقیه است و تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه است.

منبع:ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید