Performancing Metrics

کودکان بهبهان به مدرسه‌ استثنایی برکت می‌روند | اتاق خبر
کد خبر: 368705
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1395 - 23:57
رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت مدرسه‌ استثنایی برکت، در بهبهان خبر داد.

اتاق خبر: علی ممبینی در خصوص ساخت مدرسه برای کودکان استثنایی بهبهان، اظهار داشت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای تسهیل در تحصیل کودکان استثنایی این شهر اقدام به ساخت مدرسه‌ ابتدایی در باغچه‌بان کرد.

وی عنوان کرد: برای این مدرسه‌ شش کلاسه‌ استثنایی که در روستای باغچه‌بان از توابع بهبهان در استان خوزستان واقع شده، بیش از ۷ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده و تاکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان تصریح کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ساخت ۱۰۰۰ مدرسه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته‌ کشور بخشی از این سرمایه‌گذاری را به کودکان استثنایی اختصاص داده است.

ممبینی با اشاره به این‌که آموزش و پرورش متعهد است به دانش‌آموزان معلول کمک کند، افزود: آموزش و پرورش استثنایی هفت گروه دانش‌آموزان آسیب‌دیده‌ شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، دچار اختلال یادگیری، چند معلولیتی، اوتیسم و کم‌توان ذهنی را در بر می‌گیرد که باید شرایط تحصیل این عزیزان تسهیل شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم این مدرسه هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد تا کودکان استثنایی باغچه‌بان بتوانند از نعمت تحصیل بهره‌مند شوند.

 
بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طریق بنیاد برکت برای ساخت ۱۳۰ مدرسه برکت در استان خوزستان تا کنون اعتباری بالغ بر ۳۸۳ میلیارد ریال اختصاص داده است.
منبع: ایسنا
95103
نظرات
ADS
ADS
پربازدید