Performancing Metrics

فدراسیون به فکر این است که در سطح اتحادیه جهانی داور کشتی داشته باشیم | اتاق خبر
کد خبر: 368725
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1395 - 00:37
عضو شورای داوری فدراسیون کشتی کشور گفت: فدراسیون به فکر این است که طی سالهای آینده در سطح اتحادیه جهانی داور کشتی داشته باشیم.

اتاق خبر:اردلان صاحب روز چهار شنبه افزود: سیاست های غلط در گذشته موجب شده که داوران خود را در دنیا از دست بدهیم؛ از این رو فدراسیون کشتی به فکر این است که در سطح اتحادیه جهانی نفر داشته باشیم.
وی با بیان اینکه ایران با 134 داور دارای بیشترین داوران کشتی در دنیا است، اظهار کرد: داوران ایران بهترین داوران کشتی در دنیا هستند که نمونه آن ابراهیم امامی بود که در المپیک ریو با قضاوت های خوب خود عملکرد قابل قبولی داشت.
عضو شورای داوری فدراسیون کشتی کشور گفت: قطعا از ابراهیم امامی داور کشورمان در مسابقات کشتی المپیک ریو توسط فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته المپیک تقدیر می شود.
صاحب ضمن گرامیداشت دهم شهریور روز داور اضافه کرد: داوری کشتی فقط عشق است و کاری نیست که درآمد داشته باشد شاید درآمد داور از قضاوت فقط هزینه رفت و برگشتش را تامین کند.
وی افزود: بنابر اعلام اتحادیه جهانی کشتی داوران تنها باید با نشان این اتحادیه بر روی تشک کشتی حاضر شوند و حق درج نام اسپانسری بر روی لباس داوری خود ندارند.
عضو شورای داوری فدراسیون کشتی کشور گفت: در حال حاضر کلاس های آموزش داوری از مرحله شروع داوری، ارتقا و کنترل داوری در سطح استانهای کشور برگزار می شود.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید