Performancing Metrics

خیزبلند تیم ملی والیبال نشسته برای ششمین عنوان قهرمانی پارالمپیک | اتاق خبر
کد خبر: 368735
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1395 - 01:24
عضو تیم ملی والیبال نشسته کشور گفت که این تیم با پنج دوره مقام قهرمانی و 2 مقام نائب قهرمانی در بازی های پارالمپیک ، برای کسب ششمین نشان طلای این مسابقات در ریو آماده است.

اتاق خبر:مجید لشکری ، عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران اعزامی به بازی های پارالمپیک ریو روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : شرایط آمادگی تیمی بازیکنان تیم ملی با پشت سرگذاشتن اردوهای بلندمدت تدارکاتی مطلوب است و در شرایط بدنی خوبی هستیم.
وی به حریفان ایران در گروه دوم بازی های پارالمپیک ریو اشاره کرد و ادامه داد : تیم ایران با تیم های بوسنی ، چین و اوکراین همگروه است و شناخت خوبی از حریفان داریم.
عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت : هرچند روسیه یکی از تیم های مدعی مسابقات به خاطر مسائل دوپینگ از رقابت های پارالمپیک کنار گذاشته شده و اوکراین به جمع گروه دوم پیوسته ، ولی حریف اصلی تیم ایران ، بوسنی است.
وی افزود : شناخت خوبی از حریفان گروه خود و نیز گروه یک داریم و با قدرت برابر حریفان ظاهر خواهیم شد.
عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت : اعتقاد دارم که سطح بازی های پارالمپیک با مسابقات جهانی و غیره فرق دارد و همه تیم ها برای کسب مقام قهرمانی و درخشش وارد ریو می شوند.
وی با بیان اینکه اکنون تمامی تیم ها از قهرمانی ایران در دوره های قبل ترس دارند ، افزود : این یک برگ برنده برای ما محسوب می شود ، اما نباید مغرور شویم چرا که در برخی مواقع این عوامل بازی را برای ما سخت تر می کند.
لشکری گفت : امیدوارم بتوانیم با دست پر به ایران برگردیم چرا که در طول این مدت در اردوهای تدارکاتی سختی های زیادی دور از خانواده کشیده ایم.
عضو تیم ملی والیبال نشسته سطح مسابقات در دوره گذشته را بالا توصیف کرد و افزود : در پارالمپیک دوره قبل ما در دوره مقدماتی موفق به شکست تیم بوسنی شدیم ، اما در فینال به این تیم باختیم و شانس مسلم طلا را از دست دادیم .

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید