Performancing Metrics

حسن‌زاده: نیمه اول هماهنگ نبودیم | اتاق خبر
کد خبر: 368803
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1395 - 13:24
چین صلابت کره و ژاپن را ندارد
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که هافبک‌های این تیم برابر قطر عملکرد خوبی نداشتند.

رضا حسن زاده

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا حسن‌زاده پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایران برابر قطر چیست؟ گفت: خیلی خوشحالم که بازی را بردیم. این سه امتیاز به لحاظ روحی روانی می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند. متاسفانه در نیمه اول خیلی هماهنگ نبودیم. این ناهماهنگی کاملا مشخص بود. هافبک‌های تیم ملی از هم حمایت نمی‌کردند. من تاکتیک خاصی را از تیم ملی در نیمه اول برای فشار به عمق تیم قطر ندیدم. تاکتیک بیشتر تیم ما روی ارسال از جناحین و ضربات ایستگاهی بود. البته این مسئله هم طبیعی بود چون وقتی هافبک‌ها نمی‌توانند 5 پاس متوالی به هم بدهند، فضایی در عمق دفاع حریف ایجاد نمی‌شود.

او ادامه داد: تیم ایران تمرکز اصلی‌اش روی سردار آزمون و ارسال برای این بازیکن بود. در نیمه دوم یکی دو تعویض داشتیم که شرایط را تا حدی عوض کرد و بهتر کار کردیم. در این بازی قطر گاها با 7 نفر به ما ضد حمله می‌زد که واقعا نگران کننده بود. تیم ما برای رساندن توپ به جلو عجله داشت. وقتی مدافعان توپ را مستقیم برای مهاجمان بفرستند این یعنی هافبک ما کم کار است. در کل خوشحالیم که سه امتیاز را گرفتیم و امیدوارم که روند خوب‌مان را در بازی بعدی ادامه دهیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که دیدار با چین را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: آسیای شرقی همواره فوتبال سرعتی را در دستور کار قرار داده است. چیزی که همیشه درباره کی‌روش گفته می‌شود این است که تیم‌های او در دفاع گروهی بهتر از کارهای هجومی هستند. چیزی که تیم ایران دارد و تیم چین از آن بی‌بهره است، خلاقیت و تکنیک فردی است. ما از این خلاقیت می‌توانیم ضربات ایستگاهی مختلفی را به دست آوریم و در مقابل چین روی آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم. چین می‌توانست با کره مساوی کند و نشان می‌دهد که تیم خوبی است هرچند که صلابت کره و ژاپن را ندارد. مطمئنا کی‌روش این تیم را به خوبی آنالیز می‌کند و من امیدوارم با دست پر از آن دیدار خارج شویم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید