Performancing Metrics

پروژه‌های محدوده‌های هدف ملایر 80 میلیارد اعتبار می‌خواهد | اتاق خبر
کد خبر: 368804
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1395 - 13:39
مدیرکل راه و شهرسازی همدان:
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به این‌که 60 هزار و 596 نفر در محدوده‌های هدف شهر ملایر زندگی می‌کنند، گفت: با این احتساب 38 درصد از جمعیت شهر ملایر در بافت‌هایی هستند که نیازمند بازآفرینی است.

بازدید از پروژه هاي جديد منطقه آزاد كيش

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد رودباری روز گذشته 11 شهریورماه در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهر ملایر، افزود: تا کنون 41 پروژه در بخش‌های مختلف برای بافت‌های فرسوده و حاشیه‌شهر ملایر تعریف شده که برای اجرای آنها به 80 میلیارد و 208 میلیون تومان اعتبار نیازمندیم.

وی با اشاره به تعریف شدن 2 برنامه 5 ساله برای تحقق این پروژه‌ها، همکاری وزارت راه و شهرسازی در زمینه تأمین اعتبارات لازم را خواستار شد.

رودباری در ادامه به شکل‌گیری ستاد بازآفرینی پایدار شهری و قانونی بودن مصوبات این ستاد اشاره و اظهارکرد: در زمنیه تحقق اهداف و برنامه‌های این ستاد تمامی دستگاه‌های اجرایی، امور زیربنایی و روبنایی و مردم باید مشارکت جدی و فعالی داشته باشند.

وی به تشکیل 4 کمیته تخصصی در این ستاد اشاره و تصریح کرد: وزارتخانه راه و شهرسازی و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها و استان‌ها باید اعتبارات مورد نیاز این ستاد را فراهم کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به تعریف شدن محلات هدف در این ستاد اشاره و خاطرنشان کرد: سکونتگاه‌های غیررسمی، بافت‌های فرسوده، محلات تاریخی، بافت‌های ناکارآمد و ناهمگون و روستاهایی که به شهر الحاق شده‌اند، 5 محله هدف به شمار می‌روند.

رودباری یادآور شد: 15 درصد جمعیت شهری ملایر در سکونتگاه‌های غیررسمی زندگی می‌کنند و مساحت روستاهای الحاق شده به ملایر 92 هکتار است.

*عکس تزیینی است.

انتهاي پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید