Performancing Metrics

دومین باند بتنی فرودگاه های کشور در رامسر احداث شد | اتاق خبر
کد خبر: 368807
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1395 - 14:22
مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: دومین باند بتنی فرودگاه‌های کشور در رامسر احداث شد.

استانها/ فرودگاه

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سعداله وطن خواه شامگاه 5شنبه 11 شهریورماه در بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه رامسر با اشاره به این‌که طرح توسعه فرودگاه رامسر از سال‌های گذشته تدوین شده است که بخشی از آن شامل احداث باند فرودگاه بود، اظهار کرد: در طرح  توسعه فرودگاه  مقرر شد دومین باند بتنی کشور در رامسر احداث شود.

وی ادامه داد: روند احداث باند بتنی فرودگاه رامسر ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با انحراف لوله انتقال گاز از زیر باند این فرودگاه، اقدامات برای عملیاتی شدن این باند صورت گرفته است.

وطن خواه یادآور شد: عملیاتی شدن استفاده از باند فرودگاه رامسر به تاکسی رو میان باند و پارکینگ هواپیما وابسته است که پیش‌بینی می‌شود در 10 روز آینده بخش توسعه‌ای فرودگاه رامسر آغاز به کار کند.

وی با بیان این‌که فرماندار رامسر و استاندار مازندران برای توسعه فرودگاه‌های استان عزم جدی دارند، یادآور شد:  حمایت‌های معنوی مقامات استانی کارساز است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران تصریح کرد: بخشی از مشکلات فرودگاه‌های استان در زمینه تملک اراضی است که مقامات استانی برای حل این مشکل اعلام آمادگی کردند؛ در واقع تملک اراضی منوط به تامین مالی است که بخشی از آن را شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و بخش دیگر را استان باید تقبل کند.

وطن‌خواه اظهار کرد: موضوع تملک اراضی فرودگاه از گذشته تاکنون وجود داشته است و به دلیل این‌که دانشگاه، منازل و یا جاده در مسیر توسعه فرودگاه‌ها قرار دارند تملک آنها مستلزم زمان طولانی برای مذاکرات است.

وی بیان کرد: مشکلی برای توسعه فرودگاه‌های استان مازندران  در نوشهر و رامسر وجود ندارد و پذیرش هواپیماهای باریک در این فرودگاه‌ها امکان پذیر است.

*عکس تزیینی است.

انتهاي پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید