Performancing Metrics

آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری50 میلیون دلاری در صنعت نساجی بوشهر | اتاق خبر
کد خبر: 368927
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1395 - 15:48
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در نشستی که با هیات سرمایه گذاران چینی در بوشهر برگزار شد، آنها برای سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری در صنعت نساجی این استان اعلام آمادگی کردند.

اتاق خبر:روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز شنبه به نقل از سید حسین حسینی محمدی افزود: کشور چین در زمان تحریم ها شریک تجاری خوب و قابل اطمینانی برای جمهوری اسلامی ایران بود.
وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای زیرساخت های مهم در حوزه سرمایه گذاری است که تسهیلات لازم برای فعالان و صنعتگران فراهم کرده است.
حسینی محمدی با بیان اینکه صنایع نساجی بخش بزرگی از صنعت را به خود اختصاص داده است ، گفت: این صنعت ضمن اینکه زمینه اشتغال زایی مطلوبی دارد، از ارز آوری و بازار فروش قابل ملاحظه ای برخوردار است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: سرمایه گذاران چینی با بررسی امکانات و ظرفیت های اقتصادی استان بوشهر برای فعالیت در صنعت نساجی این استان اعلام آمادگی کردند.
رئیس هیات سرمایه گذاران چینی نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای فعالیت اقتصادی و صنعتی در بوشهر افزود: شرکتی که به نمایندگی از آن به ایران سفر کرده است، می تواند 50 میلیون دلار در استان بوشهر در زمینه صنایع نساجی سرمایه گذاری کند.
صنعت نساجی در استان بوشهر دارای قدمت چند ده ساله است و کارخانه نساجی اعتمادیه بوشهر که بیش از 40سال در بوشهر فعالیت داشت حدود 10 سال است که تعطیل شده است.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید