Performancing Metrics

شرایط اشتغال 9500 نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم شد | اتاق خبر
کد خبر: 368978
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1395 - 02:15
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش هایی که در رونق بخش های تولید استان در دولت تدبیر و امید انجام شده، زمینه اشتغال 9 هزار و 500 نفر تا پایان سال جاری فراهم خواهد شد.

اتاق خبر:سیدعباس جزایری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 31 هزار و 800 تقاضا در سامانه ثبت نام متقاضیان جویای کار ثبت شده که براساس آمارهای موجود تعداد بیکاران استان در حدود 38 هزار نفر است.
وی از تحقق 30 درصدی تعهد اشتغال استان در سال جاری خبر داد و گفت: تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان در سال جاری، 9 هزار و 500 نفر است که از این تعداد تاکنون برای 3 هزار و 200 نفر اشتغالزایی شده است.
جزایری همچنین تعهد اشتغال بخش تعاون استان را 280 نفر اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از طرح های تعاونی استان در هفته تعاون، اشتغالزایی برای 204 نفر محقق و با تلاش های انجام گرفته مابقی نیز تا پایان سال انجام می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از فعالیت 2 هزار و 563 تعاونی در استان خبر داد و افزود: این تعداد تعاونی با عضویت 67 هزار و 737 نفر برای 30 هزار جوان جویای کار اشتغالزایی کرده است.
جزایری خاطرنشان کرد: در مجموع 4 هزار و 200 تعاونی در استان ثبت شده که از این تعداد یک هزار و 637 تعاونی در سال های گذشته به سبب مطابقت نداشتن با نیازهای روز غیرفعال شده است.
وی در ادامه با گرامیداشت هفته تعاون، افتتاح 21 طرح تعاونی را از مهمترین برنامه های این هفته در استان اعلام کرد و گفت: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری می شود.
جزایری، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای نظام و رهبری، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی، افتتاح نمایشگاه توانمندی های حوزه تعاون و کارآفرینی، برگزاری همایش گرامیداشت هفته تعاون و تجلیل از تعاونگران موفق را از دیگر برنامه های اجرایی این هفته برشمرد.
13 تا 19 شهریورماه هفته تعاون نامگذاری شده است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید