Performancing Metrics

به هیچ وجه نباید از آزمون غافل شویم | اتاق خبر
کد خبر: 369037
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1395 - 15:26
مهاجم چین:
یو دابائو با تاکید بر اینکه سبک بازی تیم ملی ایران به تیم‌های اروپایی شبیه است از سردار آزمون به عنوان بازیکن خطرناکی نام برد که چینی‌ها نباید از او غافل شوند.

تیم ملی فوتبال چین

به گزارش  اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تمرین‌های تیم ملی فوتبال چین در هوای بارانی عصر امروز (شنبه) برای بازی با ایران ادامه یافت و خبرنگاران چینی نیز با حضور گسترده در تمرین تیم ملی کشورشان به مصاحبه با اعضای این تیم پرداختند.

یو دابائو مهاجم تیم ملی چین گفت: متاسفانه در بازی گذشته به دلیل اشتباهات فردی زیادی که داشتیم نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. برابر ایران اگر این اشتباهات را تکرار نکنیم و از فرصت‌هایمان نهایت استفاده را ببریم قطعا به نتیجه مطلوبی برسیم.

مهاجم تیم ملی چین ادامه داد: ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. هرچند در سال‌های گذشته تقابل زیادی بین فوتبال ایران و چین نبوده به همین خاطر شناخت زیادی از آن‌ها نداریم. یکی از بازیکنان آن‌ها -پورعلی‌گنجی- در لیگ چین بازی کرد و او را می‌شناسیم و البته این را هم می‌دانیم که یک مهاجم خیلی خوب به نام آزمون در اختیار دارند که در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشیده و باید مراقب او باشیم. کاملا بازی آزمون را زیر نظر گرفتیم و مراقب هستیم تا نتواند گلزنی کند. درباره دیگر بازیکنان باید صادقانه بگویم که شناختی از آن‌ها ندارم.

دابائو ادامه داد: سبک بازی فوتبال ایران شبیه اروپایی‌هاست. قدرت بدنی آن‌ها خیلی به تیم‌های اروپایی نزدیک است و قطعا در بازی سه‌شنبه نیز شانس ایران بیش از ماست. البته ما در این بازی از تمام فرصت و ظرفیت‌مان استفاده خواهیم کرد. در یکی دو روز گذشته مدام فیلم‌های بازی ایران را آنالیز کردیم و به دنبال یافتن نقاط ضعف آن‌ها بوده‌ایم و روی این موضوعات برنامه‌ریزی کردیم.

کارشناسان هواشناسی در چین پیش‌بینی کرده‌اند سه‌شنبه در بازی ایران و چین هوا بارانی باشد. در پایان این مهاجم گلزن چینی‌ها گفت: نگرانی بابت شرایط هوا نداریم و باید برای هر شرایطی آماده باشیم. فکر می‌کنم تماشاگران استقبال خوبی از این بازی کنند و با حمایت آن‌ها بتوانیم نتیجه خوبی برابر ایران کسب کنیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید