Performancing Metrics

بیل بهتر و بهتر می شود | اتاق خبر
کد خبر: 369054
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1395 - 18:49
کولمن:
سرمربی تیم ملی ولز به تمجید از گرت بیل ستاره تیم ملی این کشور در آستانه شروع انتخابی جام جهانی در قاره اروپا پرداخت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ولز برای اولین بار در تابستان 2016 حضور در جام ملت‌های اروپا را تجربه کرد و در رقابت‌های یورو عملکرد قابل قبولی داشت و با حذف بلژیک به جمع ‌چهار تیم نخست نیز راه یافت ولی با شکست برابر پرتغال از رسیدن به مرحله بعد بازماند. ولز از روز دوشنبه کار خود را برای صعود به جام جهانی روسیه آغاز خواهد کرد و باید در اولین گام برابر مولداوی به میدان برود و در این راه طبیعتا حساب ویژه‌ای هم روی گرت بیل ستاره تیم رئال مادرید اسپانیا باز کرده است.
کریس کولمن پیش از دیدار ولز و مولدوای گفت: بیل همانطور که دیدید 75 ثانیه بعد از بازی هفته نخست با رئال مادرید شروع به گلزنی کرد ولی من اصلا از این عملکرد شگفت‌زده نشدم. من مطمئن هستم او قادر به انجام کارهای فوق‌العاده‌ای است و رئال مادرید از اینکه این بازیکن را در اختیار دارد به خود می‌بالد. بیل هر روز پیشرفت می‌کند و هر روز بهتر بهتر می‌شود. علاوه بر این پیشرفت، بیل ذهنیت قوی نیز دارد و این برای کل تیم خیلی خوب است که از این ذهنیت طبعیت کنند.
کولمن ادامه داد: بیل فرمول موفقیت برای ولز و رئل مادرید است و مطمئن هستم او این فصل فوق‌العاده خواهد بود. برای دیدار با مولداوی چند بازیکن جوان نیز در خطوط مختلف به تیمم اضافه کردم و فکر کنم ایده من جواب دهد. کار من به عنوان مربی هدایت تمام بازیکنان است و می‌خواهم ترکیب خوبی برای ادامه رقابت‌ها داشته باشم.
کولمن در تابستان پیشنهاد هال سیتی را رد کرد ولی عنوان کرد بعد از جام جهانی روسیه قراردادش را با فدراسیون فوتبال ولز تمدید نخواهد کرد.
انتهای پیام/
کد:94108
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید