Performancing Metrics

دوست دارم خاص‌ترین فصل فوتبالم را سپری کنم | اتاق خبر
کد خبر: 369072
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1395 - 22:28
توتی:
کاپیتان رم اظهار کرد می خواهد خاص ترین فصل خود را با جالوروسی پشت سر بگذارد.

فرانچسکو توتی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرانچسکو توتی نماد و اسطوره رم به شمار می آید. او بیست و پنجمین سال حضور خود در این تیم ایتالیایی را پشت‌سر می‌گذارد و با وجود آنکه بارها با پیشنهادهای وسوسه انگیز مواجه شد، هرگز جالوروسی را ترک نکرد.

توتی دوست دارد خداحافظی خاصی با رم داشته باشد. او گفت: 25 سال پر از خوش و ناخوشی را سپری کردم. گاهی اوقات شکست و گاهی اوقات هم پیروزی. گاهی اوقات خوشحالی و گاهی اوقات هم ناامیدی. در سال‌های حضورم در رم، لحظات خاصی را پشت‌سر گذاشتم. آنچه که هنوز هم به آن تمایل بسیار زیادی دارم، پوشیدن پیراهن رم است.

نماد جالوروسی ادامه اد: مثل فصل‌های قبل در فصل جاری هم انگیزه و شور و شوق بسیار بالایی دارم. بدون شک تیمی که الان داریم برای موفقیت نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت. در طول این سال‌ها همواره احساس کردم هواداران تا چه اندازه به من محبت می کنند. هواداران همواره از من حمایت کردند و افتخار می کنم برای این  تیم بزرگ بازی کردم.

فرانچسکو توتی در پایان سخنانش اضافه کرد: بیست و پنجمین سال حضورم در رم با 40 سالگی‌ام همراه شده است و این باعث شده حس خاصی داشته باشم. با چالش های جدیدی مواجه شدم. می خواهم تا همه آنچه را که در این سال‌های حضورم به دست آوردم با هوادارانم تقسیم کنم. می خواهم فصل جاری چه در زمین و چه در خارج از زمین برای من خاص باشد. دوست دارم بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید