Performancing Metrics

رشد ١٣٩ درصدی فروش اموال قاچاق | اتاق خبر
کد خبر: 369113
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1395 - 11:34
رییس سازمان اموال تملیکی از وجود ١٣٧دستگاه خودروی متروکه خبر داد و گفت: در مرحله اول ٢٨ دستگاه پورشه به کشورهای مبدا صادرات مجدد می شود.

اتاق خبر: امین دلیری در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: ارزش اموال منقول در سالهای ٨٩و ٩٠ و ٩١ به ترتیب ٨٤٥، ١٠٦٢و ١٣٦٢میلیارد ریال  بوده؛ ضمن اینکه این شاخص برای سالهای ٩٣، ٩٢ و ٩٤ نیز به ترتیب ٢٤١٧، ٢٤٩٠ و٢٤٥٦ میلیارد ریال  بوده است.  
رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: ارزش اموال غیرمنقول در سالهای ٨٩، ٩٠ و ٩١ به ترتیب ١٧٢، ٣٢٥و ٤٧٦ میلیارد ریال بوده که در سالهای ٩٢، ٩٣ و ٩٤ به ترتیب ٦٢٥، ٧٥٦ و ١٤١٢ میلیارد ریال بوده است.  
وی کل ارزش فروش کالاهای قاچاق از سوی این سازمان را در فاصله سالهای ٨٩، ٩٠ و ٩١ به ترتیب ١٠١٧، ١٣٨٨ و ١٨٣٩ میلیارد ریال  عنوان و تصریح کرد: این شاخص در سالهای ٩٢، ٩٣ و ٩٤به ترتیب ٣٠٤٧، ٣٢٤٥ و ٣٨٦٨ میلیارد است.  
به گفته دلیری، در ٥ماهه سال ٩٥ کل فروش اموال منقول و غیر منقول ١٠٦٧ میلیارد ریال  بوده که ١٣٩درصد رشد داشته است.

صادرات مجدد ۲۸ دستگاه پورشه

وی ادامه داد: اکنون ١٣٧ دستگاه خودروی لوکس با حجم موتور ٢٥٠٠ سی سی به بالا در کشور متروکه هستند؛ ضمن اینکه ٣٤٠ خودروی زیر ٢٥٠٠ سی سی نیز در کشور وجود دارد که می‌تواند با رعایت شرایط استاندارد وارد کشور شود، ولی خودروهای بالای ٢٥٠٠ سی سی باید حتما مرجوع شود.

دلیری در پاسخ مبنی بر اخرین وضعیت شورلتهای مرجوعی نیز گفت: شورلتها هنوز در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار نگرفته است ولی در مجموع دو حالت در مورد آنها وجود دارد که ممکن است حتی وارد باسکول های گمرک هم نشده باشد و مرجوع شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید