Performancing Metrics

گلایه‌ تهیه کننده «دزد و پری» از وضعیت بد اکران فیلمش/ ما چوب نبود سرگروه را خوردیم | اتاق خبر
کد خبر: 369210
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1395 - 18:16
تهیه کننده فیلم سینمایی«دزد و پری» معتقد است این فیلم اگر سرگروه و سانس پراکنده نداشت به فروش بالاتری می‌رسید.

به گزارش اتاق خبر، بهروز مفید تهیه کننده سینما و تلویزیون در خصوص رضایت از فروش و استقبال مخاطب از فیلم «دزد و پری» گفت: تعداد سینماهای خوبی داشتیم اما بزرگترین مشکل این فیلم نداشتن سرگروه و سانس‌های پراکنده‌ای بود که عمدتا زمان نزدیک ظهر را اختصاص داده بودند. 

وی افزود: علی رغم اینکه چند سالی است مسئولان فرهنگی ما قول دادند از بخش کودک حمایت کنند اما این اتفاق برای «دزد و پری» رخ نداد و بدون سرگروه و سانس‌های نامناسب اکران شد. موضوعاتی که اگر به خوبی و درستی پیش می‌رفت قطعا به فروش بالای میلیاردی می‌رسیدیم. 

مفید ادامه داد: از طرفی اگر به بازخورد مخاطبانی که این فیلم را دیدند رجوع کنید می‌توان فهمید نسبت به آثاری که معادلش را می‌بینیم پتانسیل این را داشت که به فروش بالاتری برسد. 

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که چه برنامه جدیدی برای اکران و پخش در نمایش خانگی دارد، عنوان کرد: فصل مهر برای اکران مدارس برنامه‌هایی داریم، همچنین برای بخش نمایش خانگی نیز تدابیری خواهیم اندیشید. 

مفید خاطرنشان کرد: به طور دائم تاکید به حمایت از بخش سینمای کودک می‌شود اما متاسفانه موقعیت پیش می‌آید ولی خبری از حمایت نیست.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید