Performancing Metrics

به خاطر مورینیو به لیگ برتر آمدم | اتاق خبر
کد خبر: 369212
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1395 - 18:39
زلاتان:
مهاجم سوئدی و گلزن منچستریونایتد می‌گوید دو بار پیشنهاد بازی در لیگ برتر را رد کرده است، ولی به خاطر ژوزه مورینیو ترجیح داد تا در این لیگ بازی کند.

زلات ایبرا

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم گلزن منچستریونایتد توانست با زدن گل برتری در سوپرجام انگلیس، عنوان قهرمانی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.او همچنین در لیگ برتر نیز نمایش خوبی داشته است و توانسته سه بار  در سه بازی گلزنی کند.

ایبراهیموویچ 34 ساله بعد از یک دوره درخشان در پاری ‌سن‌ ژرمن، جایی که بهترین گلزن تاریخ این باشگاه نیز شد، به منچستریونایتد آمد تا بار دیگر با ژوزه مورینیو، سرمربی سابقش کار کند.

ایبرا در مورد حضور در لیگ برتر گفت‌: در دو مقطع  نزدیک بود که به لیگ برتر بیایم و شانس بازی در این لیگ را پیدا کنم. یک بار آرسنال من را خواست و نزدیک بود که به این تیم بروم و یک بار هم منچسترسیتی  ولی این اتفاق رخ نداد. نیازی هم برای من نبود که بخواهم در لیگ برتر بازی کنم اما در نهایت وقتی ژوزه مورینیو به من پیشنهاد داد که برای منچستریونایتد بازی کنم، نتوانستم آن را رد کنم. چه کسی می‌تواند فرصت کار کردن با مورینیو را از دست بدهد؟ او  می داند برای رسیدن به موفقیت چه ابزاری نیاز است. در اینتر از او خیلی چیزها یاد گرفته بودم، مورینیو مغز متفکر است. از این که با او در یونایتد کار می‌کنم، خوشحال هستم.

منچستریونایتد شنبه هفته‌ آینده ساعت 16 به وقت ایران باید در داربی شهر منچستر برابر منچسترسیتی به میدان برود. هر دو تیم 9 امتیازی هستند و همراه با چلسی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید