Performancing Metrics

100 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود | اتاق خبر
کد خبر: 369219
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1395 - 20:01
هاشمی:
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: پیش بینی می کنیم در هفته تربیت بدنی و ورزش 100 پروژه ورزشی در سطح کشور افتتاح شود.

مناف هاشمي

به گزارش  اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سید مناف هاشمی در مراسم تقدیر از کارکنان نمونه وزارت ورزش و جوانان که امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونان و مدیران ستادی در سالن اجتماعات این وزارتخانه برگزار شد گفت: بسیار خوشحالم که به بهانه گرامی داشت هفته دولت و روز کارمند در جمع همکاران زحمت کش وزارتخانه هستم و به این بهانه از شما تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: جای خوشحالی است که بعد از مدت سه سال با عملکرد همکاران و با سیاستگذاری مقام عالی وزارت، قسمتی از خواسته های همکاران در بخش های رفاهی، حقوق و مزایا و با توجه به امکاناتی که در حد مقدورات در اختیار وزارت ورزش و جوانان بوده و احقاق حقی که در سنوات گذشته انجام نشده بود برآورده شد و خوشحالم که در این کار بزرگ نقش و سهمی داشتیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب که تلاش همه ما برای رسیدن به اهداف سازمانی است گفت: خداوند توفیق داد که پشتیبان اهداف کلان حوزه های ورزش و جوانان باشیم و در طول سه سال گذشته به آن چیزی که مد نظرمان بود نزدیک شدیم و چه در بازی های آسیایی و چه در المپیک موفق بودیم و در حوزه همگانی ورزش رشد بسیار خوبی داشتیم و در سایر شاخص ها نیز وضعیت حال حاضر ما نسبت به سایر وزارتخانه ها بهبود پیدا کرده است.

وی با بیان این که قدم های بعدی ما باید در راستای برنامه ششم توسعه باشد، گفت: در واگذاری پروژه های نیمه کاره به بخش خصوصی، بالای 200 پروژه در قالب BOT در حال واگذاری است و حدود 600 پروژه تا الان افتتاح شده است. 130 پروژه در هفته دولت امسال افتتاح شد و پیش بینی می کنیم در هفته تربیت بدنی و ورزش هم 100 پروژه در سطح کشور افتتاح شود و همه این توفیقات در سخت ترین شرایط پولی و مالی با کمک همه همکاران وزارتخانه در همه حوزه ها اتفاق افتاد.

هاشمی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر با اهدافی که پیش بینی شده بود و با سیاست و تدابیر دکتر گودرزی وزارتخانه ای آرام و موفق داریم که این مسیر در حال طی شدن است و ما نیز با کمک همه معاونان، مدیران و کارکنان وزارت، پشتیبان این مسیر هستیم ، همچنان که در 8 ماه گذشته یک ریال تخصیص عمرانی نداشتیم ولی با این اوصاف خیلی کمبودی در حوزه های پشتیبانی احساس نشد.

وی افزود: در حوزه های بودجه، تسهیلات و وام، حدود 50 درصد کارکنان با ارتباطاتی که با بانک ها برقرار کردیم توانستند تسهیلات دریافت کنند و در بخش حقوق و مزایا، حقوق مدیران و کارکنان 80 تا 100 درصد از سه سال گذشته تا کنون افزایش پیدا کرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که همه این تلاش ها برای این است که رضایت مندی و همبستگی بین کارکنان اتفاق بیفتد تا به اهداف سازمانی برسیم، گفت: یقینا در این راه کمی و کاستی هایی هم وجود داشته که امیدواریم بتوانیم در ادامه کار خدمات بیشتر و بهتری را به همکاران ارائه و کاستی ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید