Performancing Metrics

امیررضا امیری به دیدار رده بندی راه یافت | اتاق خبر
کد خبر: 369221
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1395 - 20:24
امیررضا امیری به دیدار رده‌بندی سنگین وزن رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در فرانسه راه یافت.

کشتی فرنگی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رقابت‌های چهار وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز (یکشنبه) در شهر ماکون فرانسه در حال برگزاری است و در پایان رقابت‌های مقدماتی امیررضا امیری در وزن 120 کیلوگرم به دیدار رده‌بندی رسید.

نتایج نمایندگان کشورمان در روز دوم این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم عرفان آیینی دارنده مدال طلا و نقره جوانان جهان، در دور اول مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس، کشتی نگرفت و از دور رقابت ها کنار رفت و نتوانست صاحب مدال شود.

در وزن 66 کیلوگرم سامان شجاعی در دور نخست مقابل هاکوب آوتیسیان از ارمنستان با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، شجاعی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 84 کیلوگرم ارشک محبی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل دزیانیس خارامیانکوف از بلاروس با نتیجه 11 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، محبی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 120 کیلوگرم امیررضا امیری در دور نخست مقابل فردریک چوکویت از کانادا با نتیجه 10 بر 2 به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل کازبک خوبولوف از روسیه با نتیجه 8 بر 6 شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، امیری به گروه بازنده‌ها رفت وی ابتدا با نتیجه 6 بر صفر مارسل بوهمه از آلمان را شکست داد و سپس با نتیجه آبهیجت کاتاکه از هند را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد تا در دیدار رده بندی به مصاف کامیل کوچلولک از لهستان برود.

در روز نخست این رقابت ها تیم ایران صاحب دو مدال طلا و یک نقره شده بود.

 

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید