Performancing Metrics

یک امتیاز هم برای ما خوب است | اتاق خبر
کد خبر: 369225
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1395 - 20:48
مدیرروستا:
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید کسب یک امتیاز هم مقابل چین نتیجه بدی نیست.

مدیرروستا

 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی اصغر مدیرروستا در پاسخ به این سوال که دیدار تیم ملی ایران برابر چین را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: مطمئنا در مقابل چین بازی بهتری را نسبت به بازی قطر ارائه می‌دهیم. دلیل این امر هم این است که تیم ما در مقابل چین قطعا در دفاع خواهد رفت و چشم به ضد حملات و ضربات ایستگاهی دارد و این همان چیزی است که تیم ما در آن تخصص دارد. البته نباید چین را دست کم گرفت چراکه آنها در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده‌اند و در لیگ‌شان سرمایه گذاری انجام داده‌اند. با این‌همه ما نشان داده‌ایم که کار دفاعی را خوب بلد هستیم و می‌توانیم روی ضد حمله کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این اوصاف کسب یک امتیاز از چین نتیجه مناسبی خواهد بود، گفت: البته تیمی که به دنبال صعود است نباید به این مسائل توجه کند و برایش میزبانی و مهمانی فرق داشته باشد. با این‌حال با توجه به پیروزی برابر قطر فکر می‌کنم که کسب یک امتیاز هم مقابل چین نتیجه بدی نباشد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران که در بازی خاطره انگیز ایران و چین که با نتیجه چهار بر دو به پایان رسید، گل آخر تیم ایران را به ثمر رسانده بود، درباره آن بازی گفت: در آن بازی تیم ملی ایران از چین عقب بود. بین دو نیمه بازیکنان و کادرفنی هم قسم شدند که نتیجه را عوض کنند و حداقل کار به تساوی بکشد. آن بازی اولین بازی ما در رقابت‌های مقدماتی بود و خلاصه ۴ بر ۲ بردیم. گل من به تیم چین تیر خلاص به آنها بود و هنوز که هنوز است مردم وقتی مرا می‌بینند، آن گل را به من یادآوری می‌کنند.

مدیرروستا در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش تیم ایران می‌تواند به‌راحتی راهی جام جهانی شود، بیان کرد: من اگر جای مسئولان بودم از الان به این فکر می‌کردم که در جام جهانی به صعود از گروه فکر کنیم یا حداقل برای صعود بجنگیم. تیم ما هزینه زیادی برای کی‌روش کرده و امکانات خوبی هم برای او فراهم شده است. تنها مشکل کمبود بازی‌های تدارکاتی است. الان لیگ هم برای تیم ملی از مدت‌ها قبل تعطیل شده و همه چیز برای این تیم مهیا است. من فکر می‌کنم نباید مشکل خاصی برای صعود داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید