Performancing Metrics

برتری ذوب آهن مقابل نفت در بازی تدارکاتی | اتاق خبر
کد خبر: 369237
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1395 - 22:55
دیدار دو تیم نفت تهران و ذوب اهن به سود میهمان اصفهانی خاتمه یافت.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم نفت از ساعت 16:30دقیقه عصر امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف ذوب اهن اصفهان رفت.در این بازی که پشت درهای بسته برگزار شد علی دایی و دستیارانش قبل از شروع مسابقه به کادر فنی ذوب آهن خوشامد گفته و دقایقی کادر دو تیم به خوش و بش پرداختند. تعدادی از تماشاگران اصرار به تماشای بازی داشتند اما همانطور که قبلا اطلاع رسانی شده بود این بازی پشت درهای بسته برگزار شد.

در نیمه اول تیم نفت تهران چند موقعیت خوب گلزنی را هدر داد. بازیکنان نفت به رغم اینکه تمرینات بدنسازی فشرده ای داشته اند در نیمه اول این بازی در چند صحنه خطرساز ظاهر شده اما با کم دقتی و بدشانسی در ضریات اخر به گل نرسیدند.

مرتضی تبریزی در نیمه اول یکیار روی ضدحمله برای تیمش گلزنی کرد و بار دیگر نیز موفق به گلزنی شد تا تیمش در نیمه اول با دو گل راهی رختکن شود.مربیان هر دو تیم در نیمه دوم  تغییراتی را در ترکیب اصلی داشته و نفرات جدیدی را به میدان فرستادند.یحیی گل محمدی که  بدلیل بیماری ویروسی و عفونت ریه تا دیروز در بیمارستان بستری بوده و پزشکان یک هفته استراحت مطلق را برای وی تجویز کرده اند در این بازی غایب بود و مجتبی حسینی دستیارش هدایت ذوب آهن را برعهده داشت.

دایی در نیمه دوم از دو بازیکن تستی خارجی و یک مدافع تستی ایرانی هم استفاده کرد. در نیمه دوم نیز تیم ذوب اهن توسط یاسر فیضی به دو گل دیگر دست یافت و در نهایت به برتری چهار برصفر رسید. دایی در پایان بازی درباره نفرات تستی خارجی و ایرانی اعلام کرد انها را نپسندیده و دیگر در تمرینات شرکت نکنند.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید