Performancing Metrics

استقبال رسانه‌های چینی از تمرین تیم ملی +عکس | اتاق خبر
کد خبر: 369239
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1395 - 23:18
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال در زمین چمن شهر شنیانگ برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال که شامگاه روز جمعه عازم چین شد تا برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل این تیم آماده شود، امروز دومین جلسه تمرینی خود را که برای اولین بار روی چمن برگزار می‌شد، انجام داد.

در تمرین امروز همه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به جز اشکان دژاگه حضور داشتند و ملی‌پوشان روی چمن نسبتا خوب چینی‌ها توانستند تمرین‌های تاکتیکی خود را دنبال کنند.

در این تمرین کارلوس کی‌روش شخصا تمرین‌های بازیکنان را مدیریت کرد. حضور پرتعداد رسانه‌های چینی از جزئیات تمرین امروز بود که توانستند گفت‌وگویی را هم با کارلوس کی‌روش انجام دهند.

        

افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال ایران هم که در اکثر تمرین‌های تیم ملی با لباس شخصی حضور دارد با لباس و گرم‌کنی مشابه سایر بازیکنان حضور داشت.

       

محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران نیز که به همراه تیم ملی در چین حاضر شده است، در تمرین امروز ملی‌پوشان حضور داشت.

چند ایرانی نیز در تمرین امروز حضور داشتند و با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

همچنین مسئولان تیم ملی فوتبال ایران بازدیدی را از ورزشگاه المپیک شنیانگ به عمل آوردند. این ورزشگاه در سال 2007 و به منظور برگزاری مسابقه‌های المپیک افتتاح شده و جزو مدرن‌ترین ورزشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود. گنجایش ورزشگاه شنیانگ 60 هزار نفر است و احتمالا در روز مسابقه چینی‌ها تمام ظرفیت ورزشگاه را به خود اختصاص خواهند داد.

    

سرمربی تیم ملی فوتبال هم که در اکثر تمرین‌های تیم ملی پوشاک اسپانسر دیگری را به تن می‌کند امروز به مانند سایر بازیکنان لباس‌های یکدستی را به تن داشت.


 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید