Performancing Metrics

یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب، مسائل حوزه و روحانیت است | اتاق خبر
کد خبر: 369301
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 07:13
معاون دفتر مقام معظم رهبری:
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: همیشه و در طول زمان، پرونده حوزه علمیه بر روی میز رهبر انقلاب باز است و از دغدغه های معظم له می باشد.

اتاق خبر: حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی،  در آیین افتتاح دوره تمهیدی موسسه عالی فقه و علوم اسلامی، گفت: مباحث مرتبط به حوزه و روحانیت یکی از مهمترین دغدغه‎های رهبر معظم انقلاب است که باید به این دغدغه‎ها توجه و آنها را برطرف کرد.

وی افزود: اگر به سفرهای رهبرمعظم انقلاب به استان‎های مختلف توجه کنیم در می‎یابیم که چهار بار حضور رسمی در قم و ده روزه شدن این سفرها به این دلیل است که معظم له دقت و حساسیت خاصی نسبت به حوزه‎های علمیه وروحانیت دارند.
معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبری اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب به دلیل اشراف بر مسائل داخلی و خارجی، نگاهی ممتاز به حوزه داشته و بر پیشرفت آن دغدغه دارند؛ بارها در نشست‎هایی که با طلاب و فضلا برگزار شده است به این نکته اشاره داشته ایم که پرونده حوزه و طلاب همیشه روی میز کار رهبرمعظم انقلاب بازاست و همیشه ایشان نسبت به این امر حساسیت دارند.
وی گفت: برای رفع این دغدغه ها، مؤسسات زیادی راه‌اندازی شده؛ اما در جهت پیشبرد منویات رهبرمعظم انقلاب، مقرر شد مدرسه یا مؤسسه‌ای در قم تأسیس شود البته این راه اندازی به معنای نادیده گرفتن دیگر مدارس و مؤسسات نیست بلکه ظرفیت حوزه آنقدر بالاست که نیازمند راه اندازی چندین مؤسسه و مدرسه است.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید