Performancing Metrics

به‌خاطر از سرگیری پرواز تهران - لندن خوشحالیم | اتاق خبر
کد خبر: 369304
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 07:49
مدیر بخش شبکه و پروازهای هواپیمایی بریتیش ایر ویز در پی آغاز پرواز مستقیم بین تهران و لندن گفت: از اینکه قرار است خدمات را دوباره بین تهران و لندن ارائه دهیم، هیجان زده هستیم.

اتاق خبر: بریتیش ایر ویز پروازهای مستقیمش را به فرودگاه امام خمینی تهران از فرودگاه  هیترو لندن آغاز کرد. با از سرگیری پروازهای بریتیش ایرویز به ایران، اکنون پرواز مستقیم بین تهران و لندن در هر هفته به ۹ پرواز افزایش یافت که شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران سه پرواز تهران - لندن و بالعکس و بریتیش ایرویز لندن - تهران و بالعکس انجام می‌دهند. اولین پرواز این هواپیمایی روز پنجشنبه هفته گذشته صورت گرفت.

بر همین اساس سین دویل رییس بخش شبکه و پرواز بریتیش ایر ویز به خبرگزاری «هات لایر میدل‌ایست» گفت: این شرکت هواپیمایی تاریخ طولانی ای در پرواز به ایران دارد و به همین دلیل ما از اینکه قرار است خدمات را دوباره بین تهران و هیترو ارائه دهیم هیجان‌زده هستیم. ایران یک کشور جذاب با مکان‌های توریستی جالب و هیجان‌انگیز است که توریست‌ها می‌توانند آن را به عنوان مقصدی با فرهنگ باستانی در نظر بگیرند.

او گفت: برداشته شدن تحریم‌ها نیز به طور ویژه‌ای بر بازگشایی مجدد روابط تجاری و راه‌های ارتباط مجدد با اقتصاد ایران موثر بوده است. ایران دومین کشور بزرگ خاورمیانه و شمال آفریقاست که طیف گسترده‌ای از صنایع و تجارت‌ها را در خود جای داده است.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید