Performancing Metrics

تولید 57 هزار تن گوگرد در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی | اتاق خبر
کد خبر: 369305
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 08:01
تولید گوگرد پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی طی پنج ماه امسال از مرز 57 هزار تن گذشت.

اتاق خبر: محمد سعیدیان رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده، 57 هزار و 547 تن گوگرد دانه‌بندی در این پالایشگاه تولید شده است.

رئیس بهره برداری پالایشگاه دوم در ادامه به حجم فرآورش گاز این پالایشگاه افزود: کارکنان و متخصصان متعهد این پالایشگاه در پنج ماه امسال با خلاقیت، تلاش و همدلی توانستند فرآورش هشت میلیارد و 926 میلیون متر مکعب گاز در این پالایشگاه را رقم بزنند.

وی اعلام کرد: در بازه زمانی یاد شده بیش از 10 میلیون و 700 هزار بشکه میعانات گازی نیز در این پالایشگاه تولید شده است.

سعیدیان یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در چند روز آینده شاهد آغاز عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه خواهیم بود.

به گفته‌ی این مقام مسئول، روزآمد کردن سیستم کنترل کمپرسور سرمایش سرمایش ردیف سوم پالایش گاز و همچنین تمیزکاری تجهیزات واحد تثبیت میعانات گازی از مهمترین اقداماتی است که در بازه زمانی تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم انجام خواهد شد.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم تاکید کرد: این مجموعه با تکیه بر توان داخلی و با انجام موفقیت آمیز عملیات تعمیرات اساسی، فرآورش گاز را در فصل زمستان امسال به طور پایدار افزایش خواهد داد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده و تلاش شبانه‌روزی کارکنان واحدهای مختلف پالاشگاه، تعمیرات اساسی امسال نیز به شکل مفید و موثر در ایمنی کامل محقق شود.  

 منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید