Performancing Metrics

اعلام حمایت وزارت امور خارجه از سرمایه گذاری های خارجی هسمو با اقتصاد مقاومتی | اتاق خبر
کد خبر: 369333
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 10:26
سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان شرقی اولویت توسعه سرمایه گذاری در کشور را رعایت اصول درون زایی و برونگرایی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: وزارت امور خارجه از سرمایه گذاری های همسو با سیاست های اقتصادی مقاومتی حمایت می کند

اتاق خبر:اسماعیل بابایی شامگاه یکشنبه در دومین روز همایش تجارت و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی و ترکیه در منطقه آزاد ارس بر جذب سرمایه گذاری همراه با انتقال فناوری تاکید کرد و گفت: این امر یکی از اصول اساسی دیپلماسی وزارت امور خارجه در ارتباط با کشور های هدف است.
وی با اشاره به اینکه منطقه آزاد ارس تا حدود زیادی در جذب سرمایه خارجی و انتقال فناوری موفق عمل کرده است، گفت: این منطقه که در مسیر مواصلاتی استان آذربایجان شرقی و منطقه شمالغرب کشور قرار دارد می تواند به عنوان محور توسعه مطرح شود.
وی گفت: با شرایط پیش رو و مزیت های سرمایه گذاری ارس، در آینده شاهد حضور سرمایه گذاران بیشتر و انتقال فناوری های نوین در عرصه تولید در این منطقه خواهیم بود.
بابایی اظهارکرد: وزارت امور خارجه با پیشبرد دیپلماسی اقتصادی و ارتقای روابط جمهوری اسلامی ایران با تمام کشورهای دنیا به ویژه کشورهای منطقه گام های موثری در راستای توسعه روابط اقتصادی برداشته است.
همایش دو روزه تجارت و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی و ترکیه با حضور 60 فعال اقتصادی بخش دولتی و خصوصی کشور ترکیه در تبریز و جلفا برگزار شد.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید