Performancing Metrics

به اختیار خودم استعفا کردم | اتاق خبر
کد خبر: 369385
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 14:39
جابری:
دبیر مستعفی سازمان لیگ فوتسال می‌گوید استعفایش ارتباطی به انتقادات موجود از او ندارد و به اختیار خودش کناره گیری کرده است.

آرش جابری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آرش جابری در پاسخ به این پرسش که آیا شایعات موجود درباره اعمال فشار از سوی فدراسیون فوتبال برای برکناری‌اش صحت دارد یا نه اظهار کرد: باید جامعه فوتسال درباره عملکردم در ۲۲ ماه گذشته قضاوت کند. هیچ‌قت نمی‌توانم بگویم عملکردم درست یا غلط بوده چون آینده مشخص می‌کند. بنده به خاطر فشارهای موجود، مشکلات جسمانی و ادامه تحصیل در مقطع دکترا از این سمت استعفا کردم. این استعفا به سه‌شنبه هفته قبل برمی‌گردد و احساس کردم دیگر توانایی کار ندارم. در حال حاضر نیز تمام کارها را به آقای سلیمانی تحویل داده‌ام. در مورد شایعات موجود نیز تنها می‌توانم تکذیب کنم.

وی افزود: زمانی که من آمدم شش لیگ داشتیم. لیگ برتر، دسته یک، دسته دو، لیگ مناطق در سطح امید، نوجوانان و جوانان. ما لیگ برتر و دسته یک را در سطح امید و جوانان راه اندازی کردیم. خدا را شکر تا پایان شهریور تمام لیگ‌ها به پایان می‌رسند و امیدوارم این مسیر در آینده ادامه پیدا کند.

دبیر مستعفی سازمان لیگ درباره اینکه گفته می‌شود انتقادات اسدی از او به بدرفتاری با اهالی فوتسال بوده است، توضیح داد: من سعی کردم پایبند قانون باشم. خودم هم ۱۱ سال باشگاه داری کرده‌ام و بدون شک در اجرای هر آیین نامه‌ای، مشکل پیش می‌آید. خودم هم اذعان  می‌کنم اخلاقم بعضی اوقات تند بوده است. اما شرایط به گونه‌ای بود و من با ۱۱ لیگ، دست تنها بودم. با این حال این انتقاد را می‌پذیرم و از جامعه فوتسال عذرخواهی می‌کنم. اما دکتر اسدی انتقادی در این باره به من نداشت.

جابری در پایان تاکید کرد:‌ به هر حال هر آمدنی، یک رفتنی دارد و هیچ گله و شکوای از مسئولان فدراسیون ندارم. تاکید می‌کنم این استعفا کاملا به میل خودم بوده است. وظیفه خودم می‌دانم از آقایان کفاشیان، تاج، دکتر اسدی، مهدی محمدنبی و اعضای هیات رئیسه و همچنین حمایت‌های مشفقانه سیدرضا افتخاری تشکر کنم. از مسئولان باشگاه‌ها و ارباب جراید که ۲۲ ماه ما را تحمل کردند نیز قدردانی می‌کنم و امیدوارم اگر بدخلقی و بدرفتاری از ما سر زده، حلال کنند. برای تیم ملی هم که عازم جام جهانی است آرزوی موفقیت می‌کنم. من هم از این به بعد به عنوان هوادار هر کاری از دستم بر بیاید برای فوتسال انجام می دهم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید