Performancing Metrics

آخرین خبر از علت مرگ بازیگر «معمای شاه» | اتاق خبر
کد خبر: 369411
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 17:38
خبر فوت نیلوفر خرم نیک بازیگر سریال «معمای شاه» یکی از اخباری است که در اواخر هفته گذشته در رسانه ها منتشر شد و متعاقبا شایعات بسیاری در این باره مطرح شد که برای آگاهی از صحت و سقم اخبار به وجود آمده با کارگردان سریال «معمای شاه» که اخرین سریالی بود که مر

به گزارش اتاق خبر، محمدرضا ورزی کارگردان سریال «معمای شاه» در این باره گفت: پس از اینکه خبر فوت این بازیگر جوان و همکارمان در سریال «معمای شاه» را شنیدم، با مادر وی تماس گرفتم. وی که این روزها حال و روز خوبی ندارد، درباره این اتفاق گفت که مرحومه خرم نیک از دوران کودکی مشکل فشار خون و نبض پایین داشته است و به همین دلیل شیرینی و شکلات زیاد مصرف می کرد. وی در پاسخ به این سوال که آیا هنگام تصویربرداری سر صحنه نیز در این مدت مشکلی برایش پیش آمده بود، عنوان کرد: در مدتی که سر صحنه بود، هیچ وقت با مشکلی روبرو نشد تا ما متوجه بیماری او شویم.

ورزی به نقل از مادر خرم نیک افزود: در بیمارستان و اورژانس ما با هیچ مشکلی در سرویس دهی روبرو نشدیم و پرسنل بیمارستان نهایت همکاری را کردند و تلاش بسیاری برای احیای وی کردند. اما متاسفانه عمرش به دنیا نبود و نیلوفر را از دست دادیم.
ورزی همچنین با تاکید به گفته های مادر مرحومه توضیح داد: مادر مرحومه از من خواسته تا بگویم که هیچ گونه سهل انگاری از جانب کسی صورت نگرفته است. پزشکان و پرستاران نهایت تلاش خود را کردند. از طرفی اورژانس هم به موقع رسید ولی ما دیر متوجه شدیم. وی همچنین گفت: تاکید مادرشان این است که حرف و حدیث هایی که برای مرحوم کیارستمی پیش آمد، برای این مرحومه پیش نیاید. بنابراین تاکید کرد که من به شما بگویم که وی به مرگ طبیعی از دنیا رفته و هیچ سهل انگاری و کوتاهی صورت نگرفته است.
ورزی همچنین در پایان نیز درباره این بازیگر و سکانس های مربوط به بازی او در سریال گفت: حدود دو سال پیش بازی مرحومه در سریال به پایان رسید، اما به دلیل اینکه یکی از همکاران ما با ایشان همسایه بودند، ارتباط وی با پروژه قطع نشده بود. این بازیگر جوان در نقش لیلی امیرارجمند حضور داشته که از سه چهار قسمت دیگر سکانس های بازی وی پخش خواهد شد. به هر حال ما نیز از خبر فوت این بازیگر جوان و همکار خوبمان ناراحت شده و برای خانواده محترمشان از خداوند صبر می خواهیم.
سرپرست روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان با بیان اینکه هیچ عمل جراحی بر روی «نیلوفر خرم‌نیک» انجام نشده‌است؛ علت فوت وی را ایست قلبی و شدت آسیب‌های مغزی ناشی از وضعیت تنفسی، قبل از ورود به اورژانس اعلام کرد.
«آرزو دهقانی» نیز، با توضیح درباره اخبار منتشر شده مربوط به فوت نیلوفر خرم‌نیک (بازیگر تلویزیون) در حین جراحی،گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی اولیه به عمل آمده مشخص شد بیمار در عصر روز نهم شهریور با سطح هوشیاری ۳ از ۱۵ و کبودی شدید و تنفس‌های منقطع به اورژانس یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران منتقل شده و توسط متخصص، عملیات احیای قلبی و ریوی بر روی وی انجام می‌شود و به دلیل وخامت حال عمومی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل می‌شود. وی افزود: بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نیز دو بار دچار ایست قلبی- تنفسی شده که در هر دو بار عملیات احیای قلبی تنفسی با موفقیت انجام شده‌است، اما در سحرگاه روز بعد به دنبال سومین ایست قلبی- ریوی و شدت آسیب‌های مغزی ناشی از وضعیت تنفسی قبل از ورود به اورژانس، متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های پزشکان و متخصصان، بیمار فوت می‌کند.
به گفته وی، هیچ عمل جراحی بر روی بیمار انجام نشده و تمامی اقدامات درمانی توسط متخصصین در اسرع وقت انجام شده است. در حال حاضر نیز جسد متوفی جهت اتوپسی و تعیین دقیق علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.
«نیلوفر خرم‌نیک» در سریال «معمای شاه» نقش لیلی امیر ارجمند را بازی می‌کرد، که خبر فوت وی در بیمارستان، منتشر شد.

عکس:مسعود عجمی

منبع:بانی فیلم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید