Performancing Metrics

«خشکسالی و دروغ» در نوبت اکران | اتاق خبر
کد خبر: 369424
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 19:38
فیلم سینمایى «خشکسالى و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده بعد از پایان اکران سایه‌هاى موازى اکران می‌شود و محمدرضا گلزار بعد از ۴ سال با این فیلم به سینما باز خواهد گشت.

به گزارش اتاق خبر، این فیلم به کارگردانی پدرام علیزاده و تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی که پس از کنار گذاشته شدن از جشنواره سی و چهارم فیلم فجر به دلیل ممیزی و صدور دیرهنگام پروانه نمایش فرصت اکران عید فطر و تابستان را از دست داده بود از اوایل مهرماه به صورت گسترده در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

خبرگزاری فارس: «خشکسالی و دروغ» در نوبت اکران

 

 
نکته قابل توجه حضور محمدرضا در این فیلم است. گلزار که به دلیل ممنوع الکاری و توقیف دو فیلم قبلی خود در چهار سال گذشته فیلمی را بر پرده سینماها نداشته و حالا با خشکسالی و دروغ اکران پاییزی سینماها را تجربه میکند. فیلمى که پیش بینى میشود به دلیل حواشى، حضور گلزار و البته نمایشنامه موفق خشکسالى و دروغ با استقبال مخاطبان همراه باشد.
 
به گفته پدرام علیزاده از هفته آینده تبلیغات فیلم با رونمایی از پوسترها و تیزرها آغاز می شود و به مرور تبلیغات تلویزیونی و شهری و در نهایت اکران خصوصی و اکرانهای مردمی هم به همراه بازیگران فیلم آغاز خواهد شد. هدایت فیلم پخش کننده فیلم است.
 
فارس
نظرات
ADS
ADS
پربازدید