Performancing Metrics

لیگ دسته دوم فوتبال؛ شکست صنعت نفت نوین آبادان از داماش گیلان | اتاق خبر
کد خبر: 369525
تاریخ انتشار: 17 شهریور 1395 - 06:06
در جریان رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم داماش گیلان با سه گل، صنعت نفت نوین آبادان را شکست داد.

اتاق خبر:در این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد در یک بازی برتر، با نتیجه سه بر صفر، صنعت نفت نوین آبادان را شکست دهد.
این مسابقه از هفته دوم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت، در یک هوای نیمه ابری و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد .
در جریان این مسابقه تیم فوتبال داماش گیلان بازی را هجومی آغاز کرد و بر توپ و میدان تسلط داشت تا اینکه در دقیقه 17 توسط آرمین منفرد دوست به اولین گل خود دست یافت و نیمه اول را با برتری یک بر صفر به پایان رساند.
در نیمه دوم نیز تیم فوتبال داماش گیلان بر بازی تسلط کاملی داشت و در دقیقه 48 ، شروین بزرگ مهاجم این تیم، با یک ضربه سر ، دومین گل تیم فوتبال داماش گیلان را وارد دروازه میهمان کرد.
در ادامه این دیدار، تیم فوتبال داماش گیلان چند فرصت مناسب گلزنی بدست آورد تا اینکه هادی سهرابی بازیکن با سابقه این تیم ، با یک شوت سر ضرب، سومین گل تیم میزبان را به ثمر رساند و در نهایت، داماش گیلان با نتیجه سه بر صفر در این مسابقه به پیروزی رسید.
تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار نخست خود در رقابت های لیگ دسته دوم کشور، در بندرعباس به مصاف تیم شهرداری این شهر رفته بود که در نهایت با نتیجه دو بر صفر، مغلوب شد.
تیم فوتبال داماش گیلان به همراه شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور ، در گروه دوم این مسابقات قرار دارند که با تیم های بادران نوین تهران، شهرداری بندرعباس ، صنعت نفت نوین آبادان ، شهرداری ماهشهر ، پتروکیان شوشتر ، شهرداری کاشان ، استقلال آبی (ب) ، شهرداری ارومیه ، شهید کریمی جویبار و آبی پوشان اردبیل هم گروه هستند .
در فصل جاری رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 36 تیم حضور دارند که در سه گروه 12 تیمی با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی، از هر گروه چهار تیم به دور دوم صعود می کنند.

منبع: ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید