Performancing Metrics

راه اندازی 535 تعاونی تولیدی چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم | اتاق خبر
کد خبر: 369530
تاریخ انتشار: 17 شهریور 1395 - 06:49
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی 535 تعاونی طی سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید در این استان خبر داد.

اتاق خبر:سیدعباس جزایری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با احتساب این تعداد، هم اکنون 2 هزار و 563 تعاونی با عضویت 67 هزار و 737 نفر در استان فعال است.
وی تصریح کرد: تعاونی های فعال برای 30 هزار نفر جوان جویای کار اشتغالزایی کرده است.
جزایری، تشکیل 44 تعاونی در سال 95 را از برنامه های هدفگذاری شده در حوزه تعاون استان دانست و گفت: این برنامه در استان به طور 100 درصد محقق شده و پیش بینی می شود تا پایان سال 60 تعاونی جدید دیگر به این تعداد افزوده شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل تعاونی های سرپرست خانوار در استان، این طرح را از برنامه های ابتکاری دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: این طرح هم اکنون در شهرهای زیر 10 هزار نفر و روستاهای استان درحال اجراست.
جزایری با اشاره به اهمیت نقش تعاونی ها در اقتصاد کشور تصریح کرد: این مساله سبب شده تا در اعطای تسهیلات بانکی، تعاونی ها در اولویت قرار گیرند.
وی با تاکید بر تولید و عرضه محصولات با کیفیت تعاونی ها افزود: در سال های گذشته بسیاری از تعاونی های استان به سبب تولید محصولاتی که با نیازهای روز مطابقت نداشته از ادامه فعالیت بازمانده اند.
13 تا 19 شهریورماه با عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید