Performancing Metrics

اطلاعیه دامپزشکی در آستانه عیدقربان | اتاق خبر
کد خبر: 369708
تاریخ انتشار: 17 شهریور 1395 - 12:21
مدیرکل دامپزشکی استان تهران از آمادگی ۶۵ جایگاه نظارت بهداشتی و شرعی عرضه و ذبح دام زنده در روز عید قربان خبر داد و از شهروندان خواست دام مورد نیاز خود را از این جایگاه‌ها تهیه کنند.

اتاق خبر: علی‌اصغر برائی‌نژاد از  تجهیز و آمادگی ۶۵ جایگاه نظارت بهداشتی و شرعی عرضه و ذبح دام زنده در روز عید قربان خبر داد و اظهار داشت: ۶۵ جایگاه عرضه و ذبح دام زنده، ۶۴ اکیپ سیار نظارت بهداشتی، ۴۱ ناظر شرعی، ۲۲۴ دکتر دامپزشک  و ۱۴۶ بازرس گوشت در روز عرفه و عید سعید قربان، آماده ارائه خدمات به شهروندان استان تهران هستند.

وی افزود: احداث این جایگاه‌ها به منظور ارتقاء سطح بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان، با همکاری سازمان میادین و میوه و تره‌بار انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران ادامه داد: همچنین با همکاری شهرداری و فرمانداری‌های سایر شهرستان‌های استان تهران، تعداد ۶۵ جایگاه عرضه دام زنده جهت خدمات به شهروندان استان تدارک دیده شده است.

برائی‌نژاد درپایان از شهروندان استان تهران خواست تا دام زنده مورد نیاز خود را از این جایگاه‌ها تهیه و از کشتار دام در سطح معابر عمومی خودداری کنند. شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۵۱۲ در استان تهران تماس حاصل کنند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید