Performancing Metrics

تیم فوتسال پارسای قم برابر شاهین اهواز به پیروزی رسید | اتاق خبر
کد خبر: 369841
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 14:10
مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از پیروزی پر گل تیم فوتسال پارسای قم برابر شاهین اهواز در مسابقات فوتسال دسته اول جوانان کشور خبر داد.

به گزارش اتاق خبر رضا بمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم فوتسال پارسای قم در آغاز دیدارهای خود در مسابقات دسته اول فوتسال جوانان کشور به میزبانی خوی در آذربایجان غربی، حریف خود را شکست داد.

وی افزود: پارسا عصر چهارشنبه در نخستین گام به دیدار شاهین اهواز رفت و ۶ بر یک حریف خود را در هم کوبید به طوری که  پارسا در نیمه نخست شروعی طوفانی داشت و در پایان نیمه نخست ۵ بر یک برنده به رختکن رفت و با اداره بازی در نیمه مربیان و به ثمر رساندن یک گل دیگر، شروعی رویایی در این مسابقات داشت.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: مجتبی حلاج زادگان (۲گل)، علی عبدالله زاده (۲گل) عرفان عزیزی و اسحاق بقایی گلزنان تیم پارسای قم در این دیددار بودند و بدین ترتیب پارسا در پایان دور اول مرحله گروهی صدرنشین شد.

بمانی بیان داشت: پارسا در دومین دیدار خود  روز پنج شنبه به دیدار صفا صفه اصفهان می رود و سپس از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه با دبیری تبریز دیدار می کند و در صورت کسب رتبه اول یا دوم دور گروهی جواز حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی را کسب خواهد کرد.

وی عنوان کرد: این مسابقات با حضور ۶۰ تیم برگزار می‌شود و حکم انتخابی مسابقات دسته برتر جوانان در فصل آتی را دارد و  سید سعید برقعی هدایت تیم پارسا را بر عهده دارد و علی اصغر طالبی به عنوان مربی و علی اصغر نوروزی به عنوان مدیر تیم، پارسا را در سفر به آذربایجان غربی همراه می کنند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: حمیدرضا شیک، مرتضی مهاجران، محمد حسن صفا، عرفان عزیزی، حسین نوروزی، نجیب الله اخلاقی، مجتبی حلاج زادگان، امیر حسین ربیعی، اسحاق بقایی، امیرحسین طاحونی، محمد صادقی، علی عبدالله زاده، احمد چهرقانی و مهدی کلهر بازیکنان تیم پارسای قم را در این مسابقات تشکیل می دهند

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید