Performancing Metrics

33 واحد صنعتی استان مرکزی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند | اتاق خبر
کد خبر: 369896
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 18:53
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 33 واحد تولیدی و صنعتی این استان با مساعدت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با معرفی به بانک های عامل، تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

اتاق خبر:محمدرضا حاجی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رقم تسهیلات اعطایی به این واحد ها در مجموع 475 میلیارد و 800 میلیون ریال است.
وی توضیح داد: صنایع و واحدهای مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید در استان بیشتر از حوزه های صنایع فلزی، غذایی، لوازم خانگی و شیمیایی بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: به منظور بهره مندی صنایع استان از تسهیلات رونق تولید در ابتدا 1502 واحد متقاضی بودند که پس از ارزیابی اولیه 902 واحد ثبت نام شده به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید معرفی شد و در سه مرحله بررسی انجام شده تعداد نهایی طرح های مصوب مشمول تسهیلات، به 61 مورد با رقم 1014 میلیارد ریال رسید که 33 مورد آن از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.
حاجی پور عنوان کرد: بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی به مدیران بانک های دولتی و غیر دولتی، واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها از شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی مستثنی هستند.
به گزارش ایرنا، وی با اشاره به ادامه روند ثبت نام واحدهای تولیدی بیان کرد: متقاضیان جدید می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه های تکمیلی اقدام کنند.
حاجی پور یادآوری کرد: 7500 واحد تولیدی کوچک و متوسط کشور با دریافت 160 هزار میلیارد ریال احیاء می شوند.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی، چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید