Performancing Metrics

نماینده مجلس: نگاه منفی به مناطق آزاد غیرقابل قبول است | اتاق خبر
کد خبر: 369898
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 19:07
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قابلیت ها و مزایای مناطق آزاد در اقتصاد کشور گفت: نگاه منفی به فعالیت مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور غیرقابل قبول است.

اتاق خبر:محمد حسن نژاد در جمع اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مناطق آزاد به تازگی بالغ می شوند که باید با کمک به آن ها زمینه بلوغ کامل شان را فراهم کرد و این در حالی است که بعضی مواقع شاهد نگاه های سیاه و منفی به فعالیت و توسعه مناطق آزاد هستیم.
وی افزود: طبیعی است که مناطق آزاد نوپا با ضعف هایی هم مواجه باشند، اما باید این ضعف ها را تحمل و با حمایت بیشتر، زمینه تحقق سیاست های کلان مربوط به پی ریزی و فعالیت این مناطق را مهیا کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید فرصت لازم برای رشد مناطق آزاد داده شود، خاطرنشان کرد: شاید روزی در بازار جلفا شاهد فروش کفش های وارداتی یک میلیون تومانی ایتالیایی بودیم، اما امروز شاهد ایجاد خط تولید همان کفش های ایتالیایی در ارس هستیم.
حسن نژاد، حمایت از مناطق آزاد را متضمن توسعه این مناطق و منافع متعاقب آن یعنی رونق اقتصاد و کاهش بیکاری دانست.
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: در سه سال گذشته بیش از سه هزار فرصت شغلی صنعتی در منطقه آزاد ارس ایجاد شده که رقم بسیار قابل تاملی است.
وی با اعلام خبر تصویب پیشنهاد الحاق هادیشهر و بخش هایی از مرند به منطقه آزاد ارس، خواستار حمایت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از قانونی شدن این پیشنهاد در صحن علنی مجلس شد.
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به آذربایجان شرقی از چهارشنبه وارد منطقه آزاد ارس شده و پس از بازدید از چند واحد سرمایه گذاری و نشست با مسولان منطقه آزاد ارس ، بعد از ظهر امروز جلفا را به مقصد تهران ترک می کنند.

منبع: ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید