Performancing Metrics

20 درصد امکانات رفاهی معلمان حاصل تلاش دولت یازدهم است | اتاق خبر
کد خبر: 369902
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 19:36
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: 20 درصد امکانات رفاهی ویژه معلمان شامل درمانگاه، میهمانسرا و نظیر آن در طول فعالیت دولت تدبیر و امید ساخته شده است.

اتاق خبر:سیدمحمد بطحایی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از طرحها و پروژه های رفاهی فرهنگیان خراسان رضوی در مشهد افزود: دولت یازدهم به رغم همه فشارهای اقتصادی و کمبود بودجه، در عرصه آموزش و پرورش موفقیتهای متعددی را کسب کرد.
وی اظهار کرد: با دست خالی در طول دولت یازدهم تاکنون 120 پروژه رفاهی، درمانی و معیشتی برای فرهنگیان در سطح کشور اجرا شده است.
معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در ایام نوروز امسال با تلاش 20 هزار نفر از کارمندان آموزش و پرورش اقامت و اسکان 13 میلیون نفرشب در مدارس، مراکز اقامتی و اردوگاهی آموزش و پرورش صورت گرفت.
وی در همچنین به تغییر وضعیت بیمه تکمیلی از روش بیمه ای به روش صندوقی اشاره و بیان کرد: در روش صندوقی خود معلمان و فرهنگیان باید هزینه و درآمد اداره بیمه تکمیلی را بر عهده بگیرند.
بطحایی افزود: روزانه 15 میلیارد ریال سند بیمه تکمیلی در کشور باید رسیدگی و هزینه آن پرداخت شود که بزرگترین شرکتهای بیمه ای در کشور نیز چنین گردش مالی را ندارند.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید