Performancing Metrics

۵ تیم بازرسی ویژه بازگشایی مدارس در ورامین فعال شد | اتاق خبر
کد خبر: 369919
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 21:23
-رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، پنج تیم بازرسی ویژه بازگشایی مدارس در ورامین فعال شده است.

به گزارش اتاق خبر حسن میرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مدارس قرار داریم، اظهار داشت: هرچه به روزهای پایانی شهریور نزدیک می شویم، میزان خرید خانواده ها مرتبط با آغاز سال تحصیلی جدید افزایش پیدا می کند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین افزود: طرح های ویژه ای نیز از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری دستگاه ها و نهادهای شهرستانی در ورامین اجرایی می شود.

وی ادامه داد: گشت های نظارتی در شهرستان ورامین فعال شده اند و از ۱۵ شهریورماه فعالیت خود را مرتبط با آغاز بازگشایی مدارس شروع کرده اند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، پنج تیم بازرسی ویژه بازگشایی مدارس در ورامین فعال شده است.

وی متذکر شد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری نهادهای مختلف نظیر تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و غیره بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت می کنند.

میرزایی افزود: بازرسان در برخورد با تخلفات احتمالی مصمم هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، طبق قانون با آن برخورد خواهند کرد.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید