Performancing Metrics

چرایی ساخت «لابی»/ احتمال عدم نمایش در جشنواره+تصاویر جدید | اتاق خبر
کد خبر: 369942
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 23:48
پرویزی گفت: فیلم «لابی» پر بازیگر بود و اگر تولید آن به بعد از نمایش فیلم اول (سمفونی تولد) موکول می‌شد اینگونه با فراغ بال و بدون دغدغه نمی توانستم از بازیگرانی که برای نقش ها نیاز داشتم بهره ببرم.

به گزارش اتاق خبر، محمد پرویزی کارگردان فیلم سینمایی «لابی»  درباره ساخت فیلم دوم  وعلت ساخت فیلم دوم قبل از نمایش فیلم اول توضیح داد: هر کارگردانی علاقمند است تا ابتدا بازخورد فیلم اول خود را از سوی مخاطب و کارشناسان ببیند و سپس اقدام به ساخت فیلم دوم کند اما مشکل اصلی من تراکم کاری بازیگران و عوامل پشت دوربین در نیمه دوم سال بود.

 

 

 فیلم «لابی» پر بازیگر بود و اگر تولید آن به بعد از نمایش فیلم اول (سمفونی تولد) موکول می شد اینگونه با فراغ بال و بدون دغدغه نمی توانستم از بازیگرانی که برای نقش ها نیاز داشتم بهره ببرم. به همین دلیل در نیمه اول سال و با فراغ بال فیلم «لابی» را جلوی دوربین بردم.

 

 

 

کارگردان فیلم «سمفونی تولد» درباره انتخاب نام فیلم «لابی» توضیح داد: کلمه لابی چهار معنی متفاوت دارد در این فیلم که درهتل فیلمبرداری شد به معنای سراسر کلمه لابی توجه شده و داستان افرادی است که در حیطه بسته اتاق هتل اتفاقاتی را رقم می زنند که در لابی هتل هم تبعات آن اتفاق دیده می شود و به نوعی نتایج اجتماعی و عمومی اتفاقات داخل اتاق ها در لابی قابل رویت است.

 

 

 

وی درباره این مهم که هر دو فیلم را به جشنواره فیلم فجر ارایه می دهد گفت: من ترجیح می دهم این تصمیم گیری را به عهده تهیه کنندگان بگذارم من هم اینک مشغول مراحل پس تولید «لابی» هستم اما بالطبع هر دوفیلم در جشنواره فیلم فجر رونمایی نمی شود.

منبع:فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید