Performancing Metrics

طرح «روشنایی‌های شهر» ارائه شد/ «بی نمک» در مرحله نگارش | اتاق خبر
کد خبر: 369946
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1395 - 00:19
علیرضا بذرافشان که اخیرا نامش با کارگردانی مجموعه «بی نمک» رسانه ای شده بود طرح فیلمنامه دیگری را به تلویزیون ارائه کرد.

به گزارش اتاق خبر، علیرضا بذرافشان کارگردان مجموعه های «هفت سنگ» و «نابرده رنج» قرار است به زودی مجموعه تلویزیونی «بی نمک» را که این روزها در حال نگارش است به تهیه کنندگی محسن چگینی جلوی دوربین ببرد.

این سریال که نویسندگی آن را نیز بذرافشان به عهده دارد و این روزها در حال نگارش آن است یک کمدی سیاسی اجتماعی محسوب می شود که در ۳۰ قسمت روی آنتن خواهد رفت.

علاوه بر این بذرافشان اخیرا طرح دیگری به تلویزیون ارائه کرده که در دست بررسی است. یکی از نکات قابل توجه این طرح، تعداد بالای شخصیت هاست که هر یک دارای قصه ای مجزا با جزئیات فراوان هستند و در واقع داستان هر شخصیت ظرفیت یک مجموعه جداگانه را دارد.

این طرح را که به نظر می رسد ظرفیت مجموعه چند فصلی بالای صد قسمت را داشته باشد، علیرضا بذرافشان و سارا خسروآبادی نوشته اند و در حال حاضر «روشنایی های شهر» نام دارد.

طرح اولیه «روشنایی های شهر» قصه چند جوان دانشجوست که همانطور که اشاره شد سرنوشتی مجزا دارند ولی یکی از این جوانان که محوریت کل سریال حول قصه او می گردد بر اثر سانحه ای زندگی اش متحول می شود.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید