Performancing Metrics

جزئیاتی از شبکه در حال راه‌اندازی رسانه ملی | اتاق خبر
کد خبر: 369957
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1395 - 01:36
نخستین مدیر شبکه تلویزیونی «ایران کالا» می گوید هدف از راه اندازی این شبکه تبلیغ و معرفی کالاها و محصولات ساخت داخل است.

به گزارش اتاق خبر، اردشیر زابلی زاده به تازگی به عنوان نخستین مدیر شبکه ایران کالا حکم خود را دریافت کرد تا هر چه سریعتر بسترسازی برای راه اندازی این شبکه که قرار است به موضوع معرفی کالاهای ایرانی، معرفی مراکز اقتصادی زودبازده، اقتصاد دانش بنیان و ... بپردازد، مهیا شود.


وی با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات داخلی اظهار داشت: هدف از راه اندازی شبکه ایران کالا تبلیغ و معرفی کالاها و محصولات ساخت داخل است تا از این طریق فرهنگ سازی مناسبی برای مصرف کالاهای ایرانی و تغییر سبک زندگی انجام شود.

وی تصریح کرد: برای فرهنگ سازی مصرف کالاهای داخلی در مرحله اول باید از تولیدات داخلی حمایت کرد و این حمایت از سوی شبکه ایران کالا و از طریق تبلیغ و معرفی کالاهای ساخت داخل خواهد بود و رسانه ملی در این ارتباط هزینه ای را از صاحبان بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط دریافت نمی کند.

زالی زاده با بیان اینکه یکی از وظایف پیش بینی شده برای شبکه، حمایت از کارآفرینان در مسیر رونق تولیدات داخلی است، افزود: کارآفرینان موفق الگوهای مناسبی برای جامعه در جهت کاهش بیکاری و رونق اقتصادی هستند، از این رو قصد داریم با معرفی این کارآفرینان، ضمن آشنا ساختن جامعه با چگونگی موفقیت آنها، شیوه ها و راهبردهایی که در مسیر کسب و کار طی کرده اند را مطرح کنیم تا جامعه شناخت بیشتری در ارتباط با موفقیت های آنها کسب کند.

نخستین مدیر شبکه ایران کالا همچنین انعکاس اخبار رویدادهای مختلف در حوزه های اقتصادی و بازارهای داخلی و بین المللی که کالاهای ایرانی در آنها عرضه می شود را از دیگر وظایف شبکه ایران کالا برشمرد و یادآور شد: با انعکاس این اخبار نشان می دهیم که وضعیت حضور کالاهای تولید داخل در نمایشگاه های بین المللی چگونه است که بی شک در تغییر نگرش مردم در مصرف کالاهای داخلی مؤثر خواهد بود.

زابلی زاده در پاسخ به این سئؤال که تولیدات این شبکه در چه قالب های برنامه سازی است، گفت: تولیدات این شبکه در قالب های نمایشی، ترکیبی و ژانرهای مختلف برنامه سازی خواهد بود و اکنون نیز به این نتیجه رسیده ایم که باید تولیداتی را آماده سازی کنیم تا زمان افتتاح شبکه، مشکلی برای آنتن وجود نداشته باشد.

وی یادآور شد: تمام تولیداتی که پخش خواهیم کرد با استانداردهای بالا تولید و پخش می شوند.

نخستین مدیر شبکه ایران کالا با تأکید بر اینکه در حال تدوین استاندارهای حرفه ای برنامه سازی برای این شبکه هستیم، گفت: معرفی تولیدات با کیفیت بالا باید به شکلی حرفه ای و با استاندارهای مناسب تولید و پخش انجام شود تا اثرگذاری آن بر مخاطب افزایش یابد.

زابلی زاده به فراخوان شبکه که در آینده نزدیک منتشر می شود، اشاره کرد و اظهار داشت: شبکه ایران کالا از هر گونه طرح و ایده ای که به تحقق وظایف شبکه در معرفی کالاهای تولید ملی و حمایت از صنایع داخلی کمک کند، استقبال خواهد کرد لذا از صاحبنظران عرصه اقتصاد، رسانه و هنر می خواهیم که با شبکه همکاری کنند تا نقشی موثر در بهبود شرایط اقتصادی جامعه داشته باشیم.
 
منبع: ایرنا
نظرات
ADS
ADS
پربازدید