Performancing Metrics

از حاشیه های سیاسی در سال پرحاشیه انتخاباتی پرهیز کنید | اتاق خبر
کد خبر: 369962
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1395 - 01:50
رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های شهر تهران خطاب به شورایاران گفت: از حاشیه های سیاسی در سال پرحاشیه انتخاباتی پرهیز کنید.

اتاق خبر: دومین دوره انتخابات هیات رئیسه دبیران مناطق ۲۲ گانه تهران که قرار است طی مدت دو روز برگزار شود از صبح روز چهارشنبه با حضور دبیران شورایاری‌های مناطق در محل ستاد هماهنگی شورایاری‌های شهر تهران آغاز به کار کرد.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های شهر تهران در آیین آغاز به کار این دوره از انتخابات ضمن گرامیداشت سالروز قیام ۱۷ شهریور و شهدای انقلاب اسلامی بر ضرورت حفظ انسجام درون خانواده شورایاران به عنوان مهمترین رسالت و وظیفه دبیران مناطق تاکید کرد و گفت: دبیران مناطق باید در قامت یک پدر خانواده تمام تلاش و همت خود را در راستای همبستگی، یکپارچگی و دلبستگی اعضای شورایاری‌ها و مجموعه محلات مناطق به کار بگیرند.
مرتضی طلایی خطاب به دبیران مناطق افزود: شأن دبیران ما شأن مدیریتی و رهبری بر امور محلات و مناطق است و این افراد باید با سعه صدر به دور از هر گونه حاشیه‌های سیاسی، جناح‌بندی‌ها و حب و بغض‌ها در راهبری امور مناطق کوشا باشند.
او با بیان این که اختلاف میان شورایاران، مجموعه شورایاری‌ها را از اهدافش دور می‌سازد تصریح کرد: شورایاران و هیات امنا باید هر یک در جایگاه خود نسبت به اجرای رسالت‌های محوله عمل کرده و از موازی کاری‌ها بپرهیزند.
او با اشاره به ظرفیت‌های غنی محلی به منظور بهره‌گیری در راستای تحقق مشکلات موجود در محلات و مناطق ادامه داد: آنچه در این میان می‌تواند به یاری شورایاران بیاید بهره‌گیری از خرده سرمایه‌های محلات اعم از نخبگان، چهره‌های محله و.... است؛ سرمایه‌هایی که هر یک با کنار هم قرار گرفتن می‌توانند بستر لازم برای رشد و پویایی جامعه را بردارند.
رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها رمز دیگر موفقیت شوایاران را حضور در فضای محله برشمرد و افزود: دبیران شورایاری‌ها باید با افزایش زمان حضور خود در محله نسبت به تقویت تعاملات مردمی خود با اهالی منطقه کوشا باشند و به نوعی زبان مناطق باشند، نه زینت المجالس مناطق.
شورایان منزلت خود در انتخابات آتی را حفظ کنند
پرهیز از حاشیه های سیاسی در سال انتخاباتی پیش رو سفارش و نصیحت پدرانه طلایی به شورایان شهر تهران بود؛ نصیحتی که در تکمیلش افزود: امسال سال حساس و پر حاشیه‌ای در حوزه سیاسی است و شورایاران باید ضمن حفظ شأن و منزلت خود اجازه ندهند کسی از موقعیت آنها در این برهه از زمان سوء استفاده کند.
او با بیان این که دبیران شورایاری‌ها به عنوان نمایندگان مردم در شورا و شهرداری هستند تصریح کرد: رفتار دبیران شورایاری‌ها باید رفتاری منطقی و اخلاق‌مدار باشد چرا که ما در شهرداری نه دعوا داریم، نه مناظره. ضمن اینکه وامدار کسی نبوده و نیستیم و حاضر نخواهیم بود شأن و جایگاه شورایاری را زیر سوال ببریم.
نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه دبیران مناطق را به مشارکت در برنامه‌های غیررسمی و دوستانه دعوت کرد و گفت: گاهی اوقات بسیاری از اقدامات و فعالیت‌های غیررسمی اثربخشی بیشتری دارند و شورایاران باید با در پیش گرفتن این رویه نسبت به برقراری تعاملی دوستانه با اهالی محل اقدام کنند تا بتوانند نسبت به جلب مشارکت آنها در انجام امور مربوط به محله و منطقه اقدام کنند.
طلایی در ادامه خطاب به منتخبین دومین دوره انتخابات دبیران مناطق شورایاری‌های تهران افزود: منتخبین این دوره بدانند با توجه به واگذاری بخشی از فعالیت‌های ستاد هماهنگی شورایاری به هیت مدیره مناطق از این پس رسالتی سنگین عهده دارند. افرادی که باید با رعایت انسانیت، اخلاق، مروت و مردانگی از وارد شدن خسارت بر پیکره منطقه جلوگیری کنند.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید