Performancing Metrics

نمایش آثار نقاشی‌خط «اسماعیل رضایی» در حوزه هنری | اتاق خبر
کد خبر: 369967
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1395 - 02:20
آثار نقاشی‌خط اسماعیل رضایی تا پایان شهریور در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری به نمایش درآمده است.

به گزارش اتاق خبر، نمایشگاه نقاشی‌خط «سوی بهشت» از 15 شهریور به مدت 16 روز در گالری ابوالفضل عالی برپا شده و با  50 اثر نقاشی‌خط از آثار اسماعیل رضایی برای مخاطبان عرضه می‌شود.

خبرگزاری فارس: نمایش آثار نقاشی‌خط «اسماعیل رضایی» در حوزه هنری

 

اسماعیل رضایی فارغ‌التحصیل هنرستان فنی و حرفه‌ای در رشته ارتباط تصویری و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی، حدود بیست سال فعالیت هنری با محوریت خوشنویسی، طراحی، گرافیک، نقاشی و نقاشی‌خط در کارنامه سوابق خود دارد. نمایشگاه "سوی بهشت"سیزدهمین نمایشگاه انفرادی اسماعیل رضایی است که به معرض نمایش عموم گذاشته شده است.

گرایش اصلی رضایی خوشنویسی است که با حضور در دوره های تخصصی و همچنین بهره مندی از اساتیدی چون عین الدین صادق‌زاده، صادق جباری، اسد الله چهره پرداز و حسن یاقوتی تجربیات زیادی بدست آورده است و در تکمیل این تجربیات جهت شناخت و تجربه تکنیک‌های متنوع نقاشی‌خط از جمله بکارگیری حجم در این شیوه نزد استاد ایرج محمدی را طی کرده است.

رضایی در استفاده از ترکیب مواد،آزمودن شیوه های ابداعی را نیز به تجربیات خود اندوخته است که در برخی موارد با طی فرآیندی پیچیده و بهره گیری همزمان از چند تکنیک در یک کار، مخاطب را نسبت به شیوه اجرای کار کنجکاو می سازد.

نمایشگاه «سوی بهشت» که با انتخاب 50 تابلو از یک مجموعه- با شیوه اجرا و فضای هماهنگ- برقرار است حاصل مطالعه و تجربه از سال 85 تا 91 است.

علاقه‌مندان برای حضور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه می‌توانند در زمان یاد شده به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

فارس

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید