Performancing Metrics

شروع خوبی داشتیم | اتاق خبر
کد خبر: 370060
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1395 - 01:53
اوشین ساهاکیان:
ملی‌پوش بسکتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی در دیدار نخست فیبا آسیا چلنچ گفت: به نظرم شروع خوبی در این مسابقه‌ها داشتیم و مطمئنا در دیدارهای بعدی بهتر می‌شویم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اوشین ساهاکیان پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران برابر قطر اظهار کرد: به نظرم بازی اول را خوب شروع کردیم و توانستیم در دفاع و حمله عملکرد مطلوبی داشته باشیم. ما با دفاع خوب این بازی را از ابتدا طوفانی شروع کردیم و توانستیم برنده شویم. به نظرم ا ین مسابقه یک دیدار تمرینی مناسب برای تیم بود تا در ادامه راه با آمادگی بهتری به میدان برویم.

کاپیتان دوم تیم ملی بسکتبال ایران درباره دیدار بعدی نیز بیان کرد: به نظرم حریف اصلی ما در این مرحله عراق است. عراقی‌ها قوی‌تر از قطر هستند و ما باید با قدرت بیشتری برابرشان به میدان برویم. فرصت داریم تا استراحتی داشته باشیم و با تمرین و رفع نقاط ضعف‌مان بهتر از این دیدار هم به میدان برویم.

او در پاسخ به این سوال که اولین مسابقه در سالن 12 هزار نفری را چطور دید گفت: بعد از سال‌ها میزبانی را به ایران دادند و واقعا جای تشکر از هواداران دارد که در این مسابقه ما را تنها نگذاشتند. واقعا حضورشان باعث دلگرمی ما شد و مطمئن باشید در مسابقه بعدی بهتر از این خواهیم بود.

ساهاکیان در پاسخ به این سوال که آیا به طور کامل در پست 3 جا افتاده است یا نه بیان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم تا هماهنگ باشم اما واقعا سخت است. من سال‌ها در پست 4 بازی کردم و در این مدت به این پست آمده‌ام و تمام تلاشم را می‌کنم تا هماهنگ شوم.

او در پایان با اشاره به آشنایی ملی‌پوشان با سبد و جو سالن آزادی بیان کرد: ما درصد شوت خوبی داشتیم و به نظرم چون تجربه زیادی در دیدارهای برون مرزی داریم بازیکنان در این سالن مشکلی ندارند. ما همیشه در کشورهای دیگر با یک جلسه تمرین با سبد و سالن آشنا می‌شویم و اکنون نیز این شرایط ایجاد شده است. همین که میزبانی خیلی خوب است مطمئنا بازی به بازی بهتر می‌شویم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید