Performancing Metrics

لزوم نوسازی مدارس جنوبی و مرکزی پایتخت | اتاق خبر
کد خبر: 370070
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1395 - 04:24
فرماندار تهران تاکید کرد
فرماندار تهران با تاکید بر اینکه بیشتر مدارس فرسوده شهر تهران در مناطق جنوبی و مرکزی پایتخت قرار دارد افزود: باید خیرین مدرسه ساز شهر تهران به نوسازی این مدارس توجه کنند.

اتاق خبر: عیسی فرهادی گفت: خیرین مدرسه ساز شهر تهران در سال های گذشته بر ساخت مدارس جدید و همچنین بر نوسازی مدارس فرسوده با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان تهران اهتمام ویژه ای داشته اند اما در مناطق مرکزی و جنوبی مشکلات بیشتر است لذا باید در نوسازی مدارس این مناطق توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

وی با اشاره به مشارکت بی سابقه خیرین مدرسه ساز در چند سال اخیر ادامه داد: با بودجه محدود دولتی آن هم در شهر تهران نمی‌توان تمام مدارس فرسوده شهر را بازسازی کرد و خیرین مدرسه ساز با تلاش و جدیت خود فضایی با کیفیت مناسب را برای دانش آموزان فراهم کرده اند.
 
وی جمعیت دانش آموزی شهر تهران را بیش از یک میلیون نفر اعلام کرد و گفت: جمعیت دانش آموزی پایتخت با جمعیت دانش آموزی چندین استان کشور برابری می‌کند و به همین منظور احداث فضاهای آموزشی در شهر تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
فرماندار تهران تاکید کرد: با توجه به محدودیت بودجه دولتی قطعا نقش خیرین برای نوسازی مدارس شهر تهران بیش از پیش در ارتقاء فضاهای آموزشی موثر خواهد بود.
منبع: ایسنا
95103
نظرات
ADS
ADS
پربازدید