Performancing Metrics

برگزاری نشست سفیران ایران در 5 کشور همسایه و استانداران در تبریز | اتاق خبر
کد خبر: 370198
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 05:34
نشست مشترک سفیران ایران در پنج کشور همسایه و استانداران 4 استان با هدف تبادل نظر در زمینه توسعه صادرات، گردشگری و افزایش جذب سرمایه گذاری خارجی روز شنبه در تبریز شروع به کار کرد.

اتاق خبر:در این نشست 2 روزه سفیران جمهوری اسلامی ایران در کشورهای روسیه، ترکیه، ارمنستان، گرجستان و جمهوری آذربایجان و استانداران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان حضور دارند.
این نشست به دنبال برگزاری دومین اجلاس مشترک استانداران و سفیران در آبان سال گذشته در وزارت کشور با رویکرد توسعه همکاری های اقتصادی در روابط منطقه ای و فرا منطقه ای در حال برگزاری است.
استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای این نشست اظهار کرد: اگر روزی دفاع از میهن اسلامی با حضور در جبهه های جنگ و مقابله مسلحانه با دشمنان معنی می شد امروز دفاع از انقلاب، عزت و شرف ملت اسلامی درگرو مقاوم کردن اقتصاد و کاهش وابستگی به نفت است.
اسماعیل جبارزاده با بیان اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی با افزایش توان صادرات غیرنفتی محقق می شود، خطاب به سفیران حاضر در این نشست گفت: با همت شما نمایندگان جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف می توان به تحقق این سیاست ها امیدوارتر بود.
بر اساس این گزارش سرکنسول های ایران در شهرهای استانبول، ارزروم و ترابوزان ترکیه ، آستاراخان روسیه ، باتومی گرجستان و نخجوان جمهوری آذربایجان هم در این نشست حضور دارند.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید