Performancing Metrics

نباید از ما انتظار قهرمانی داشت | اتاق خبر
کد خبر: 370249
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 12:50
سرپرست تیم صنعت نفت:‌
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که تیم ما در شرایطی نیست که ادعای قهرمانی داشته باشد، گفت: نباید از تیمی که ۹۰ درصد بازیکنان آن تاکنون تجربه بازی در لیگ برتر را نداشته‌اند، انتظار قهرمانی داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، غلامحسین امین‌فر اظهارکرد: به خاطر تیم‌ملی ‌وقفه‌ای در لیگ ایجاد شد که امیدواریم با توجه به مشکلاتی که برای باشگاه‌ها به وجود آمد، تیم‌ملی نتیجه بگیرد و به جام‌جهانی برود و مردم خوشحال شوند.

وی افزود: به هر حال یک ماهی در کار ما وقفه ایجاد شد، آن هم زمانی که تیم‌مان در شرایط خوبی بود و نتایج خوبی هم کسب کرده بود. تیم ما پیش از این وقفه به آمادگی آرمانی رسیده بود که به تعطیلات خوردیم. از طرفی هم تیم نفت‌ تهران، حریف روز گذشته‌مان، دیر بسته شده بود و اردوی بدنسازی نداشت و این تعطیلات بسیار به سود آن‌ها بود.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه  بیان کرد: به نظرم در نیمه اول بازی با نفت‌ تهران تقریبا هر دو تیم برابر بودند که این نیمه نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید. در نیمه دوم نیز حریف کمی نسبت به ما بهتر بود و از موقعیت‌شان هم استفاده کردند و بازی را بردند.

وی ادامه داد:‌ در تعطیلات یک ماهه لیگ ما بازی تدارکاتی داشتیم ولی دیدارهای تدارکاتی با بازی‌های رسمی خیلی متفاوت است و سخت است که بازیکنان را در همان شرایط قبل نگه ‌داشت. به هر حال ما بازی را باختیم و این فوتبال است؛ یک روز می‌بریم و یک روز می‌بازیم. ابتدای کار است و راه نیز طولانی است.

امین‌فر با بیان این‌که ‌تلاش ما این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم، گفت: نتایج به دست آمده ما، ‌توقعات را بالا برد و همه صحبت از قهرمانی و تکرار قهرمانی فصل گذشته استقلال خوزستان و کسب سهمیه آسیا را داشتند ولی ما امیدواریم که تیم‌ را تا پایان فصل در جایگاه خوبی نگه داریم و رتبه تک رقمی به دست آوریم.

وی افزود: ‌در هر صورت از تیمی که جوان است و ۹۰ درصد آن را بازیکنانی تشکیل داده‌اند که تاکنون تجربه بازی در لیگ برتر را نداشته‌اند، نباید انتظار قهرمانی داشت. تیم ما در شرایطی نیست که ادعای قهرمانی داشته باشد. هدف ما کسب رتبه خوب در لیگ برتر است.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت‌ آبادان در پایان در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان در داربی خوزستان نیز، عنوان کرد:‌ پنج‌شنبه این هفته پذیرای استقلال خوزستان هستیم و ان‌شاءالله با حمایت هواداران پرشورمان باخت برابر نفت‌ تهران را جبران کنیم و برنده دربی باشیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید