Performancing Metrics

گزارشی از جدول فروش هفتگی سینمای بالیوود+تصاویر | اتاق خبر
کد خبر: 370281
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 16:30
جدول فروش هفتگی سینمای بالیوود با صدرنشینی فیلم "سلطان" با بازی سلمان خان منتشر شد.

به گزار اتاق خبر، شجدول فروش هفتگی سینمای هندوستان "بالیوود" با اعلام صدرنشینی فیلم "سلطان" به شرح زیر منتشر شد. 
 

سلمان خان گیشه بالیوود را از آن خود نمود /


سلطان 

"سلطان" ساخته "علی عباس ظفر" یکی از کارگردان های برجسته هندوستان بوده که سلمان خان در آن کنار "آنوشکا شارما" و "راندیپ هوودا" به ایفای نقش می پردازد. 

داستان این فیلم بر اساس زندگی "سلطان علی خان" بوده که با چاشنی درامی عاشقانه در قالب فیلم "سلطان" میزبان مخاطبان  شده است. این فیلم در حال در صدر جدول فروش سینمای بالیوود قرار داشته و در کشورهای افغانستان، پاکستان و اندونزی مورد استقبال ویژه تماشاگران قرار گرفته است. 

سلطان توانسته در این هفته فروشی معادل 300 هزار کرور را برای خود کرده و در جایگاه نخست قرار گیرد. 

سلمان خان گیشه بالیوود را از آن خود نمود /


کابالی 

"ریجین خان" بازیگر 67 ساله سینمای بالیوود دیگر بار درخشش خود را آغاز نمود با فیلم "کابالی" بالاتر از اکثر ستارگان بالیوود در جایگاه دوم فروش هفتگی بالیوود ایستاده است. 

"کابالی" این هفته توانسته در هندوستان به فروشی معادل 175 هزار کرور رسیده و با اختلاف خوبی نسبت به فیلم موفق "رستم" جایگاه دوم را از آن خود نماید. 

در این اکشن جنایی علاوه بر ریجین خان، "وینستون چاهو" و "رادهیکا آپته" بازی نموده اند. 

سلمان خان گیشه بالیوود را از آن خود نمود /


رستم 
"رستم" با بازی "آکشی کومار" سومین فیلم موفق جدول فروش هفتگی سینمای بالیوود بوده و توانسته این هفته 123 هزار کرور فروش داشته باشد. 

"دهرمندرا سونشی" کارگردانی "رستم" را بر عهده دارد. وی پیش از این در فیلم "26 مخصوص" سابقه همکاری با آکشی کومار را داشته است. "ایلِنا"، "اِشا گوپتا" و "مانوج باجپایی" در این فیلم در کنار آکشی کومار به ایفای نقش می پردازند. 

سلمان خان گیشه بالیوود را از آن خود نمود /


گاراژ جانتا 

رتبه چهارم جدول فروش هفتگی سینمای هندوستان را فیلم "گاراژ جانتا" در دست دارد. "جونیور" بازیگر تازه وارد و خلاق سینمای بالیوود نقش اول این فیلم را بر عهده داشته و نشان داده در گیشه طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است. 

"گاراژ جانتا" این هفته توانسته با 100 هزار کرور فروش رتبه چهارم باکس آفیس بالیوود را از آن خود نموده و با اختلاف از فیلم پنجم جزو چهار فیلم پر فروش سینمای هندوستان باشد. 

"جونیور ان آر تی"، "موهنل" و "سامانتا روت پروبا" در آخرین فیلم از "کورتالا سیوا" نقش های اصلی را بر عهده دارند. 

سلمان خان گیشه بالیوود را از آن خود نمود /


دیشووم 

"دیشووم" ساخته "روهیت داهاوان" رتبه پنجم جدول فروش هفتگی سینمای بالیوود را با درخشش "جان آبراهام" در نقش "سیمر" از آن خود نموده است. 

این فیلم یک اکشن سنتی از سینمای هندوستان است که به تازگی افتتاحیه خود را پشت سر گذاشته و فروش خوبی در هفته اول معادل 67 هزار کرور را از ان خود نموده است. 

"واروون داهاوان"، "ژاکلین فرناندز" و "سقیب سالم" در این فیلم کنار "جان آبراهام" به ایفای نقش می پردازند. پیش از این قرار بود آکشی کومار نقش اول فیلم را بر عهده داشته باشد که با توجه به همزمانی با فیلم رستم، آبراهام جایگزین وی گشت. 

فیلم های "اودتا پنجاب" با 58 هزار کرور، "موهنجو دارو" با 56 هزار کرور، "جت پروازی" با 35 هزار کرور، "باهاگای خوشحال" با 26 هزار کرور و "آگیرا با 21 هزار کرور جایگاه های ششم تا دهم جدول فروش هفتگی سینمای بالیوود را در اختیار خود گرفته اند. 
 

میزان

  •  

نظرات
ADS
ADS
پربازدید