Performancing Metrics

«حسن معجونی» راوی یک مستند پزشکی شد | اتاق خبر
کد خبر: 370285
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 17:00
مستند تلویزیونی «عنبرسیلین» با موضوع طب سنتی و با صدای «حسن معجونی» به زودی به روی آنتن می‌رود.

به گزارش اتاق خبر، مسعود کارگر کارگردان مستند «عنبر سیلین» که به موضوع طب سنتی پرداخته است، از آغاز مرحله صداگذاری نریشین در این مستند خبر داد و اعلام کرد: با اتمام فرآیند تولید و صداگذاری مستند «عنبر سیلین» تا پایان هفته آینده، این مستند برای پخش از شبکه‌های سیما آماده خواهد بود.

خبرگزاری فارس: «حسن معجونی» راوی یک مستند پزشکی شد


وی در توضیح محتوای مستند «عنبر سیلین» گفت: در این مستند با زبان طنز به مجادله طب سنتی و طب مدرن پرداخته‌ایم و تلاش کرده‌ایم با اتخاذ یک رویکرد معتدلانه و به دور از افراط و تفریط مزایا و معایب طب سنتی مورد بررسی قرار گیرد.
این کارگردان مجادله شکل گرفته بین طب سنتی و مدرن را از موانع عدم بهره برداری صحیح از این علم دیرین در کشور دانست و اضافه کرد: متأسفانه به دلیل اختلاف نظرهای شدید دو طیف موافق و مخالف طب سنتی، عملاً نتوانسته‌ایم یک راهکار صحیح برای استفاده از این میراث علمی کشور پیدا کنیم و ما در این مستند تلاش داشته‌ایم راهکار خود را در این خصوص عرضه کنیم.
کارگر از نکات جذاب این مستند را استفاده از صدای حسن معجونی بازیگر طنز سیما مطرح کرد و گفت: به دلیل درونمایه طنزی که برای این مستند در نظر گرفته شده است، با آقای معجونی برای ضبط نریشین مستند به توافق رسیدیم و در چند روز گذشته ضبط صدای ایشان انجام گرفت.
مستند «عنبر سیلین» از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در مؤسسه نجوای زلال هنر تهیه شده است و در آینده نزدیک از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش در می‌آید.

فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید