Performancing Metrics

امین زندگانی:بازیگر نقش سلیمان نبی می‌تواند فرد دیگری باشد | اتاق خبر
کد خبر: 370286
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 17:08
امین زندگانی گفت: از ابتدا قرار بود که فیلم سینمایی «ملک سلیمان» قسمت‌های بعدی‌اش ساخته شود، امیدوارم این اتفاق بیفتد و هر بازیگر دیگری می‌تواند نقش سلیمان نبی را بازی کند و مهم ساخته شدن یک اثر فاخر است.

به گزارش اتاق خبر، امین زندگانی بازیگر سینما در ارتباط با خبری مبنی بر اینکه آیا قرار است فیلم سینمایی «ملک سلیمان 2»، ساخته شود، گفت: در واقع چیزی به من اعلام نشده است و نمی‌دانم که این خبر صحت دارد یا نه، البته پیش از این خبرهایی درباره ساخت سری  دوم این فیلم سینمایی شنیده بودم که زمان قابل توجهی از آن گذشته است.

وی در ادامه افزود: نکته جالب اینجاست که آثار سینمایی که شاهد بودیم قسمت‌های دو و سه آنها ساخته شده است، در ابتدای ساختشان به هیچ عنوان این قضیه مطرح نبود، اما با استقبال مخاطبان و یا هر دلیل دیگری سرمایه‌گذاران پروژه تصمیم گرفتند که قسمت‌های بعدی آن آثار ساخته شود. این در حالی است که در همان مراحل ابتدایی ساخت فیلم سینمایی «ملک سلیمان» قرار بود که قسمت‌های دو و سه آن نیز ساخته شود که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

ایفاگر نقش حضرت سلیمان نبی در ادامه اظهاراتش گفت: این فیلم سینمایی جزو پر فروش‌ترین فیلم‌های سینمایی ما بوده است. دقت داشته باشید که فیلم سینمایی «ملک سلیمان» با آن کیفیت قابل قبول و همچنین حجم جلوه‌های ویژه با بودجه بسیار اندکی نسبت به بسیاری از پروژه‌های مانند خودش ساخته شد.

وی در ادامه افزود: بسیاری از فیلم‌هایی را شاهد بوده‌ایم که به عنوان یک اثر فاخر خود را معرفی کردند و برایشان هزینه شده است اما نتوانستند هزینه خود را در بیاورند؛ اما ملک سلیمان توانست به خوبی دیده شود و فروش کند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید افرادی که در فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به عنوان تکنسین در بخش جلوه‌های ویژه فعال بودند امروز با دانش بیشتر و تجربه‌های بالاتری به عنوان طراح در این عرصه فعالیت می‌کنند.

زندگانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم قسمت‌های دو و سه این فیلم نیز ساخته شود. این را به خاطر خودم نمی‌گویم بلکه اتفاقاً به نظرم در قسمت‌های بعدی این فیلم سینمایی هر بازیگر دیگری می‌تواند در ایفای نقش سلیمان نبی حضور پیدا کند و اینکه من در قسمت اول آن بازی کردم هیچ الزامی را به وجود نمی‌آورد که در قسمت‌های بعدی آن نیز بازی کنم. تولید این اثر فاخر و ارزشی است که باعث می‌شود ما احساس خوشحالی کنیم.

فارس

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید