Performancing Metrics

تمام بازیگران«پرستاران» مقابل دوربین رفتند+تصاویر | اتاق خبر
کد خبر: 370301
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 18:26
مجموعه داستانی «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید و تهیه‌کنندگی داود هاشمی این روزها در حال تولید در بیمارستان نورافشار است.

به گزارش اتاق خبر، از آن‌جا که حدود پنجاه تا شصت‌درصد داستان در بیمارستان می‌گذرد اغلب فیلمبرداری‌ها و لوکیشن‌های این مجموعه در بیمارستان خواهد بود. البته طی سه،چهار روز آینده چند لوکیشن دیگر هم که خانه‌های مسکونی هستند به کار اضافه می‌شوند و گروه در هفته آتی برای ضبط به آنجا خواهد رفت. تمام بازیگران اصلی ازجمله فاطمه گودرزی، سیاوش خیرابی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی و... جلو دوربین رفته‌اند.

 به دلیل این‌که لوکیشن اصلی بیمارستان است فعلا همان برداشت‌های بیمارستان را دارند ولی قرار است دو لوکیشن دیگر هم به کار اضافه شود که هنوز موقعیت آن‌ها قطعی نشده است. ضمن این‌که حضور بازیگران جدید هم به فیلمنامه بستگی دارد.

سریال «پرستاران» در 52قسمت 45دقیقه‌ای به سفارش مرکز امور نمایش سیما و مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید می‌شود.

در خلاصه داستان «پرستاران» آمده است: داستان‌های این سریال در بخش اورژانس یک بیمارستان اتفاق می‌افتد که دارای یک خط اصلی داستانی با کاراکترهای ثابت است. ضمن این‌که هر قسمت شامل یک داستان فرعی با کاراکترهای ویژه‌ای اتفاق می‌افتد و سپس پایان می‌گیرد. داستان مجزا و اپیزودیک نیست ولی کاراکترهای ثابتی دارد که تا پایان هستند و قصه‌های اصلی و ثابت در ارتباط با کاراکترهای اصلی هم وجود دارد. علاوه بر این‌ها در هر قسمت یک داستان به‌صورت مستقل اتفاق می‌افتد و تمام می‌شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید